کد خبر : 15210
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان: توزیع مرغ منجمد در بین مردم سیل زده آستارا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان: توزیع مرغ منجمد در بین مردم سیل زده آستارا
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛ توزیع ۲۰ تن مرغ منجمد در مناطق سیل زده آستارا و تالش

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر صالح محمدی با اشاره خدمات گسترده جهاد کشاورزی گیلان به مناطق سیل زده غرب استان، اظهار کرد: از ابتدای وقوع سیل تاکنون خدمات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف به کشاورزان و جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی تالش و آستارا صورت گرفته است.
وی از توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ کیسه آرد در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: با فعال‌سازی نانوایی‌ها و همچنین توزیع آرد، شرایط تأمین نان مورد نیاز مناطق سیل زده را تسهیل بخشی کردیم و هزار کیسه هم آماده توزیع مجدد است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه عمده خسارات سیل به بخش زیرساخت‌های کشاورزی وارد شده است، گفت: عمده خسارت‌ها به ابنیه ها، اراضی کشاورزی، کانال‌ها، جاده‌های بین مزارع و آبراهه‌های کشاورزی وارد شده است.
محمدی از جبران خسارت به بخش کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: بخش‌هایی که تحت پوشش بیمه قرار گرفته بود از طریق بیمه جبران خسارت می‌شود و بخش‌های دیگر هم رایزنی و پیگیری خواهیم کرد تا جبران خسارت شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت حریم رودخانه‌ها برای کاهش خسارت‌های احتمالی، بیان کرد: احداث باغ و بنا در حریم رودخانه‌ها خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد.
محمدی با بیان اینکه دست درازی به طبیعت تبعات مخربی دارد، گفت: بیشترین آسیب‌ها در بخش‌هایی است که با دست درازی به طبیعت و عدم رعایت حریم رودخانه‌ها همراه بوده است.
وی همچنین از توزیع ۲۰ تن مرغ منجمد در مناطق سیل زده آستارا و تالش خبر داد و افزود: بخشی از این اقلام توزیع شده و مابقی در روزهای آینده در بین مردم سیل زده آستارا توزیع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.