کد خبر : 14961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان:افزایش تعداد کاروان ورزش گیلان در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژوی چین

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان:افزایش تعداد کاروان ورزش گیلان در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژوی چین
با اعلام فدراسیون ها و هیات های ورزشی گیلان به اداره کل ورزش وجوانان گیلان تعداد اعضای گیلانی حاضر در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی هانگژوی چین تا امروز چهارشنبه ۲۹شهریور از ۳۰نفر به ۳۴ نفر افزایش پیدا کرد .
به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان؛جهانبخش آرمان با اشاره به اعلام رسمی فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی گفت: تا امروز تعداد گیلانی‌های حاضر در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژوی چین از ۳۰ نفر به ۳۴ نفر افزایش پیدا کرده و تا اعزام تیم‌های ورزشی به این مسابقات هم حتی می‌توانیم شاهد افزایش یا کاهش نفرات باشیم.
وی افزود: با این شرایط محمد فلاح و علی رمضانی در والیبال و زهرا غلام نژاد در تیراندازی معلولین از لیست خط خورده و بجای آن موحد محمدپور در فوتبال ساحلی،مهرداد شیرازی در ووشو،علیرضا سهرابیان و محمدتقی محمدیان در قایقرانی ،بهروز مرادی در شطرنج نابینایان و محسن بختیار در وزنه برداری قدرتی معلولین از گیلان به عنوان بازیکن،مربی و هیات همراه اضافه شده‌اند.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت؛جای خوشحالی دارد که امروز سینا شوکتی از گیلان با تیم ملی والیبال ساحلی الف در نخستین بازی توانست تاجیکستان را شکست دهد و امیدواریم همه نمایندگان استان بتوانند برای ایران و گیلان افتخار آفرینی کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.