کد خبر : 23536
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۰۰

افتتاح پروژه‌های تجمیعی برق در روستای مرزدشت خمام

افتتاح پروژه‌های تجمیعی برق در روستای مرزدشت خمام
افتتاح ۱۲ ردیف پروژه برق خمام شامل ۹۳ ریز پروژه مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال به صورت تجمیعی در روستای مرزدشت بخش مرکزی خمام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در سومین روز از ایام الله دهه فجر‌ و بهار آزادی و با حضور حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام، ۱۲ ردیف پروژه شامل ۹۳ ریز پروژه مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال،از جمله احداث خط فشار متوسط و نصب ترانس،پروژه هوشمندسازی،کاهش تلفات،رویت‌پذیری و کنترل پذیری، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار،افزایش قدرت و اصلاح شبکه برق‌رسانی، تامین برق تک خانوارهای روستایی و شهری،پروژه‌های مقاوم‌سازی و تاب آوری در قالب طرح‌های جهادی بصورت تجمیعی در روستای مرزدشت از توابع بخش مرکزی خمام افتتاح شد.
همچنین ۴۱ کیلومتر پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در قالب ۲۲ پروژه در ۲۳ روستا و دو شهر با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی،نفت و گاز،عوارض برق،طرح تملک و سرمایه داخلی تامین و در دست اجرا می‌باشد.
واقف مدیر توزیع برق شهرستان خمام با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل شرکت توزیع برق و پیگیری‌های فرماندار خمام افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تبدیل چراغ‌های گازی به چراغ های LED در معابر اصلی و حادثه خیز نیز جذب شده و در حال برنامه‌ریزی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.