کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت است

بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت است
بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت و تبلوری از آزاداندیشانی است

به گزارش پویشگران گیل: به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ،در این پیام آمده است:بسیج طنین دلوازی از عشق و مردانگی است که به شمیم اخلاص و دلدادگی معطر گردیده و رهپویان این مکتب با شور و حرارتی وصف‌ناپذیر ،پاسداشت ارزشها و اصول اعتقادی و خدمت به جامعه را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند.
بسیجیان انسان‌های ایثارگر و از خود گذشته‌ای هستند که تفکر و فرهنگ آنها نشأت گرفته از آرمانی والا برای اعتلای جامعه و اشاعه اصول اعتقادی و انسان سازی در جامعه است.
در واقع بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت و تبلوری از آزاداندیشانی است که همواره در مکتب اخلاص و جاده ای که سراسر مزین به پرتوهای انوار الهی است گام برمی‌دارند.
شجره طیبه این نهاد مقدس با روحیه جهادی پیوند خورده و اندیشه ژزف ،نگاه توأم با معرفت ،بصیرت و تواضع پویندگان این فرهنگ و تفکر از آنان انسانهایی ساخته که مظهر کمال و بینش و ولایتمداری اند.
لذا همزمان با هفته بسیج و در آستانه سالروز پیام تاریخی بنیانگذار انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین ،با پاسداشت و تبریک این مناسبت برای تمامی مجاهدان این سیره ناب که سربند حسینی زینت‌بخش پیشانی آنها و معرفت ابوالفضلی مسلکشان و حق طلبی و حقگویی زینبی مرامشان بوده و در مسیر نیل به کمال حرکت مینمایند سلامتی و عاقبت بخیری در لوای سربازی مرشد فرزانه ولی امر مسلمین آرزومندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.