کد خبر : 2987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

استاندار گیلان: حفظ تالاب مردم محور شود

استاندار گیلان: حفظ تالاب مردم محور شود
توسعه فضاهای ورزشی به رشد قهرمان پروری و اعتلای نشاط اجتماعی و سلامت جامعه کمک می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به اینکه احیای تالاب انزلی دغدغه استان است، گفت: حفظ تالاب انزلی باید مردم محور شود.
اسدالله عباسی در نشست بررسی مشکلات بندرانزلی، اظهار کرد: انزلی از شهرهای مهم و اثرگذار گیلان در بخش‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه احیای تالاب انزلی دغدغه اصلی گیلان است، افزود: محیط زیست در حفظ و احیای تالاب انزلی نقش بسیار مهمی دارد و تلاش شده تا از ورود پساب‌ها به این تالاب بین‌المللی جلوگیری شود.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسکن مهر باید تعیین تکلیف شود، گفت: مسکن مهر انزلی و سایر نقاط گیلان باید هر چه سریع‌تر تمام شود.
عباسی ادامه داد: مردم نسبت به مسکن مهر گله مندی هایی دارند که به حق است و در سنوات گذشته این مسائل به حال خود رها شده است.
وی با اشاره به بازدید از پل کنارگذر انزلی، افزود: تسریع در اجرای پروژه کنارگذر انزلی مورد تاکید است و اعتبارات خوبی در این بخش در نظر گرفته شده است.
– تقویت و احیای واحدهای تولیدی
استاندار گیلان با تاکید بر فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در استان، تصریح کرد: تقویت و احیای واحدهای تولیدی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
عباسی با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه طرح ملی مسکن در گیلان، بیان کرد: در نهضت ملی مسکن، نوع سازه باید با مطالعه و بهره گیری از ایده‌های نو انجام شود.
وی با اشاره به تاریخ و سبقه ورزشی بندر انزلی، افزود: زنده یاد سیروس قایقران از سرمایه‌های ورزشی گیلان بودند.
استاندار گیلان با بیان اینکه فضاهای ورزشی باید توسعه پیدا کند، اضافه کرد: توسعه فضاهای ورزشی به رشد قهرمان پروری و اعتلای نشاط اجتماعی و سلامت جامعه کمک می‌کند.
عباسی با تاکید بر برقراری عدالت امکانات ورزشی در استان، بیان کرد: ایجاد و ارتقای فضاهای ورزشی در گیلان باید بر پایه عدالت استوار شود.
وی با اشاره به کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به تیم ملوان انزلی، افزود: بازسازی و مرمت ورزشگاه انزلی بسیار اهمیت دارد و باید به صورت جدی پیگیری شود.
– ضرورت تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر
استاندار گیلان با اشاره به رویکرد مردمی دولت در راستای خدمات رسانی، تصریح کرد: مسئولان از در کنار مردم بودن واهمه نداشته باشند و خودشان را از جنس مردم بدانند.
عباسی با بیان اینکه کوتاهی دستگاه‌های خدمات رسان در هیچ بخشی پذیرفته نیست، گفت: اقدامات مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تسهیل بخشی امورات مردم باشد.
وی با تاکید بر وفاق و همدلی مسئولان در راستای گره گشایی مشکلات مردم، افزود: حل مشکلات مردم با وفاق و همدلی امکان پذیر است.
استاندار گیلان با بیان اینکه بلاتکلیفی مسکن مهر در برخی نقاط استان رنج آور است، گفت: در شرایطی که مردم با مشکل مسکن مواجه هستند بلاتکلیفی مسکن مهر پذیرفته نیست.
عباسی با تاکید به نظارت مستمر از نانوایی‌ها، بیان کرد: کیفیت نان در برخی نقاط گیلان به ویژه انزلی باید تجدیدنظر شود.
وی با بیان اینکه جلوی رسوب فاضلاب‌ها به تالاب انزلی گرفته شود، افزود: حفظ تالاب بین المللی انزلی باید مردم محور شود.
استاندار گیلان با تاکید بر ابنیه تاریخی استان در نقاط مختلف، بیان کرد: بناهای تاریخی میراث ماندگار ما هستند و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.