کد خبر : 14208
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

معصومه نیک‌کار

بانک رفاه کارگران اهرم و تکیه‌گاهی محکم برای سازمان تامین اجتماعی است

بانک رفاه کارگران اهرم و تکیه‌گاهی محکم برای سازمان تامین اجتماعی است
بانک رفاه کارگران، یکی از مجموعه های اثرگذار در نظام مالی و عرصه های اقتصادی کشور بوده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه 27 مردادماه (سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران) با صدور پیامی این مناسبت را تبریک گفته و از حمایت‌ها و همکاری نزدیک مدیران و کارکنان این مجموعه قدردانی نمود.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در این پیام آمده است: بانک رفاه کارگران، یکی از مجموعه های اثرگذار در نظام مالی و عرصه های اقتصادی کشور بوده که عملکرد آن با معیشت بخش قابل توجهی از جامعه گره خورده و به مثابه اهرم و تکیه گاهی محکم و بازوئی قدرتمند و یاوری همیشگی برای سازمان تامین اجتماعی قلمداد می گردد.
کارکنان صدیق و پرتلاش بانک رفاه کارگران در عقد اخوتی دیرینه با مجموعه تامین اجتماعی بمنزله برادران و خواهران هم پیمان در ارائه خدمت به مخاطبان با همسوئی و همدلی در نیل به اهداف همواره در کنار نیروهای سازمان گام برداشته و از آن جدا نبوده‌اند.
لذا با تقدیم گلدسته‌های سپاس و ارادت بابت الطاف و حمایتها و تمامی کوششها و زحمات یکایک مدیران و کارکنان این مجموعه ،با تبریک فرارسیدن ۲۷ مردادماه ((سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران)) ، برای همگی آنان سلامتی ، شادکامی ، عزت و عاقبت بخیری از یزدان پاک آرزومندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.