کد خبر : 19408
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

نقش غیرقابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار

نقش غیرقابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار
دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با دکتر مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان در راستای رفع موانع تولید.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره ،مهندس رشید،مدیر مالی ،مهندس نصری ،مدیر منابع انسانی و مهندس علی حسینی ،رئیس حسابداری شرکت سیمان خزر با حضور در اداره کل تامین اجتماعی با دکتر مرتضوی،مدیرکل تامین اجتماعی ،دکتر امیری،معاونت منابع تأمین اجتماعی استان گیلان در محل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان دیدار وگفتگو نمودند.
در این دیدار مدیرعامل شرکت سیمان خزر با تقدیر از مدیرکل و همکاران وی در راستای حمایت از تولید، ضمن اشاره به روند تحویل و توزیع بموقع محصولات شرکت در سطح استان، به تشریح اهمیت رفع موانع تولید جهت تداوم فعالیت این واحد پرداختند.
دکتر مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت سیمان و ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده در سطح ملی و استانی توسط مجموعه سیمان خزر، در خصوص بخش‌نامه های جدید تامین اجتماعی مواردی را مطرح فرمودند.
دکتر مرتضوی ضمن تاکید بر پیگیری‌های لازم از سوی همکاران در خصوص برخی موارد مطرح شده در جلسه و ابلاغ به دکتر امیری معاونت منابع تأمین اجتماعی استان در همین راستا ،اعلام آمادگی نمود تا در آینده بسیار نزدیک بازدید از مجموعه بزرگ سیمان خزر داشته باشد.
در این دیدار دو طرف با بیان نقش غیرقابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار، برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

منبع: روابط عمومی شرکت سیمان خزر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.