کد خبر : 18029
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:شهدای سلامت، بزرگ‌ترین خیرین در نظام سلامت هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:شهدای سلامت، بزرگ‌ترین خیرین در نظام سلامت هستند
دکتر آشوبی: شهدای سلامت، بزرگ‌ترین خیرین در نظام سلامت هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست مشترک رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل و تعدادی از اعضای مجمع خیرین سلامت با دکتر محمدتقی آشوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست از چهره‌های ماندگار عرصه سلامت تقدیر کرد و ضمن اهدای لوح ماندگار، نشان افتخاری را به‌ رسم یادبود بر سینه تعدادی از خیرین سلامت، نشاند.
همچنین در این نشست از خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر سهیل کیانفر به‌ عنوان یکی از شهدای خیر عرصه سلامت در گیلان تقدیر و لوح ماندگار و مدال افتخار به پدر این شهید گران‌قدر مدافع سلامت اهدا شد.
دکتر محمدتقی آشوبی در این نشست با تقدیر از خیرین سلامت، اظهار کرد: خیرین سلامت از بازوان پرتوان خادمان مردم در نظام سلامت هستند.
وی با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت، افزود: شهدای سلامت بزرگ‌ترین خیرین در نظام سلامت هستند چراکه از جان خود برای سلامت جامعه، هزینه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به‌صف حضور خیرین در نظام سلامت، گفت: خوشبختانه اعتماد و امید به خیرین برگشته و ما مستمراً شاهد حضور این افراد مخلص، متواضع و از خودگذشته هستیم.
دکتر آشوبی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جذب تجهیزات سرمایه‌ای، خاطرنشان کرد: برخی از این تجهیزات نظیر پت اسکن در گیلان که بسیار برای درمان بیماران سرطانی ضروری است، جذب شد اما فضایی برای استقرار آن وجود نداشت که خوشبختانه یک ساختمان خیرساز جهت راه‌اندازی این دستگاه بسیار مهم در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفته است.
وی تلاش‌های مجمع خیرین و مسئولان مرتبط با جذب خیران در دانشگاه را حائز اهمیت و شایسته تحسین دانست و تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در مسیر جذب منابع و تبدیل سرمایه،مشارکت حداکثری داشته باشند.
گفتنی است در این نشست دکتر حسن بهبودی،رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت و همچنین دکتر کوچکی نژاد،مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نیز به بیان دیدگاه‌ها پرداختند و گزارشی از عملکرد مجمع خیرین سلامت، ارائه کردند.

 

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.