کد خبر : 19558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:تسریع در صدور مجوزهای عمرانی آب و برق و گاز

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:تسریع در صدور مجوزهای عمرانی آب و برق و گاز
کارگرنیا: انتظار داریم اعتبارات جمع آوری شده از محل تبصره سه برای رفع مشکلات آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت هزینه شود و این مورد تاکید شورا است.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین واثق کارگرنیا با حضور در جلسه کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت با اشاره به اینکه آب و فاضلاب تاثیر مستقیم بر سلامت و بهداشت انسان‌ها دارد، گفت: شورا هم به واسطه اهمیت این موضوع بر روی سلامت شهروندان به این مهم توجه ویژه دارد.
وی با بیان اینکه وضعیت برخی از محلات رشت به لحاظ آب و فاضلاب بسیار نامناسب است،افزود: ما انتظار داریم اعتبارات جمع آوری شده از محل تبصره سه برای رفع مشکلات آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت هزینه شود.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با قدردانی از صداقت مجموعه آبفای گیلان در ارائه هزینه کردهای انجام شده از محل اعتبارات تبصره سه تصریح کرد: تاکید شورا به رفع مشکلات آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار رشت است و امیدواریم با تسریع پیدا کردن اجرای زیر ساخت‌ها این مشکل برطرف شود.
کارگرنیا با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای حفاری برای دستگاه‌های خدمات رسان (آب و برق و گاز) از طریق معاونت عمرانی شهرداری رشت بیان کرد: نداشتن امتیاز آب ،برق ،گاز برای ساکنین رشت پذیرفتنی نیست و امیدواریم بر اساس مصوبات الحاقی جدید شاهد تسریع در این مباحث باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.