کد خبر : 14934
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان:منابع طبیعی مقوله‌ای چند وجهی است و حفظ و حراست آن اهمیت ویژه دارد

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان:منابع طبیعی مقوله‌ای چند وجهی است و حفظ و حراست آن اهمیت ویژه دارد
دکتر سیدمازیار رضوی: تلاش ما در مجموعه سازمانی این است كه بتوانیم به این امر مهم رهبری دست یابیم و به عنوان سربازان عرصه‌های ملی در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.

به گزارش پویشگران گیل :
دکتر سیدمازیار رضوی در جمع کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار با اشاره به همراهی مردمی در حفظ و حراست منابع طبیعی افزود :منابع طبیعی مقوله ای چند وجهی و بسیار گسترده است و حفظ و حراست از آن حائز اهمیت بوده و استفاده از مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری مورد تاکید است.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ادامه داد: یک مدیریت جامع و مشارکتی در عرصه‌های منابع طبیعی به وجود آید، رویکرد مشارکتی تا سال‌های اخیر کم رنگ بوده اما حفظ، احیا،توسعه و بهره برداری باید صورت گیرد تا اقتصاد مرتع و منابع طبیعی دیده و پرداخته شود.
رضوی اظهار داشت: مشارکت مردمی در قالب همیاران طبیعت محافظان افتخاری، ظرفیت‌های سرمایه گذاری می‌تواند در این حوزه صورت گیرد.
وی در ادامه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عرصه‌های ملی و منابع طبیعی افزود: تلاش ما در مجموعه سازمانی این است كه بتوانیم به این امر مهم رهبری دست یابیم و به عنوان سربازان عرصه‌های ملی در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان همچنین خاطر نشان کرد :در راستای مسئولیت‌های محوله سازمانی و براساس اهداف عالیه تعیین شده چهار وظیفه اصلی حفاظت،احیاء، توسعه و بهره‌برداری اصولی به عنوان نقاط هدف و خط مشی سازمانی در سطح کلان کشور و به تبع آن در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها تعیین شده و کلیه اقدامات و عملکردهای انجام شده و یا در دست اقدام بر حول محور این ۴ وظیفه است که مسئولیت حفاظت از انفال و منابع طبیعی به عنوان اولین و مهمترین بخش از وظایف یاد شده از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در پایان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص عرصه های ملی و منابع طبیعی اعلام داشت: تلاش ما در مجموعه سازمانی این است كه بتوانیم به این امر مهم رهبری دست یابیم و به عنوان سربازان عرصه‌های ملی در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.