کد خبر : 14898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

 به گزارش پویشگران گیل: مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان گیلان امروز در استانداری گیلان برگزار شد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در جشنواره شهید رجایی که به منظور تکریم صادقانه، انقلابی و موثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به

 به گزارش پویشگران گیل:
مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان گیلان امروز در استانداری گیلان برگزار شد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در جشنواره شهید رجایی که به منظور تکریم صادقانه، انقلابی و موثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف استان و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء فرهنگ و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی با حضور عباسی استاندار، معاونین استانداری گیلان و مدیران کل دستگاههای اجرای استان در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.
در این جشنواره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با کسب بالاترین امتیازها در ارزیابی شاخص اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱، بعنوان دستگاه برگزیده انتخاب و معرفی شد.
لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان گیلان به مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.