کد خبر : 21770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

وظیفه امروز ما شناختن و شناساندن سیرت بانو فاطمه مرضیه(س) است

وظیفه امروز ما شناختن و شناساندن سیرت بانو فاطمه مرضیه(س) است
دکتر مهدی فلاح:عاشق اگر رنگ معشوق نگیرد در عشق صادق نیست،

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
دکتر مهدی فلاح به مناسبت ولادت با سعادت کوثر ولایت در جمع بانوان حسینه اباصالح المهدی رشت گفت: تا زمانی که حضور کسی را درک نکنیم نمی‌توان به نحو احسن از خصایص او سخن گفت. ولی اگر بتوان از آب دریا مقداری برداشت،همان نیز غنیمت است.
مدیر فرهنگی سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: هرچند ما وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا را درک نکرده ایم ولی می‌توان با بیان خصایص و سجایای آن بانو هرچند خیلی کم،باز می‌شود ایشان را شناخت.
این فعال فرهنگی در خصوص معرفی بهتر حضرت فاطمه زهرا افزود: در دنیای کنونی و در این فضای مجازی که جزئی از زندگی امروز انسان است، وظیفه ما این است که ابتدا خود خانم حضرت فاطمه زهرا را بشناسانیم و سپس او را بشناسانیم.
فلاح ادامه داد: ام‌ابیها یعنی ادامه دهنده پیامبر اسلام ،فاطمه ام‌ابیها است.فاطمه خودش مهم است. فاطمه مادر است، مادر ستون خیمه است. ستون اگر بیافتد خیمه فرو می‌ریزد.
علی در نجف،حسن در مدینه،حسین در کربلا ،زینب در دمشق.مادر اگر نباشد خانواده فرو می‌ریزد.
دکتر فلاح با بیان جمله معروفی است که می‌گوید:” عاشق اگر رنگ معشوق نگیرد در عشق صادق نیست،افزود: ما باید رنگ فاطمی بگیریم.امروز در کرمان عده‌ای که به زیارت حاج قاسم عزیزمان رفته بودند در جوار ایشان به شهادت رسیدند.در واقع آنها عاشق حاج قاسم بودند، اگر نبودند به شهادت نمی‌رسیدند.
وی در پایان این دیدار که با استقبال مواجه بود،گفت :خوش به سعادت افرادی که امروز شهید شدند، انشالله این قشنگ بودن نصیب ما هم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.