کد خبر : 16605
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

سرهنگ علیرضا حدادی کارآگاه برتر سال کشور شد

سرهنگ علیرضا حدادی کارآگاه برتر سال کشور شد
پلیس آگاهی مفتخر به داشتن کارآگاهان مومن و متعدی است که نشان ارزشمند خدمت به مردم شهید پرور ایران اسلامی را وظیفه ذاتی خود می‌شمارند.

به گزارش پویشگران گیل:
در حکم سرتیپ پاسدار ” احمد رضا رادان” فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:
جناب سرهنگ کارگاه چهارم علیرضا حدادی ماسوله پلیس آگاهی مفتخر به داشتن کارآگاهان مومن و متعدی است که نشان ارزشمند خدمت به مردم شهید پرور ایران اسلامی را با تکیه بر نیروی ایمان و شهادت بر سینه داشته و سعی و تلاش در مسیر تحقق اهداف مقدس میهن عزیزمان را با جان خود مانوس نموده و وظیفه ذاتی خود می شمارند.
ستایش و قدردانی از کارآگاهان کشور گامی بایسته در راه ارج نهادن بر تلاش صادقانه و عاشقانه مردانی است که در مسیر خدمت، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
از این روی به منظور تجلیل از بزرگ مردان جان برکف عرصه‌های کشف جرایم که بی تردید تلاش جهادی و زحمات خستگی ناپذیر بی وقفه ایشان زمینه ساز تبلور آسایش و امنیت جامعه در اقصی نقاط کشور است،
لذا ضمن گرامیداشت روز کارآگاه، انتخاب جناب عالی را به عنوان کارآگاه برتر کشوری در سال ۱۴۰۲ تبریک می گوییم.امید است در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» با جدیت و پشتکار در بسط و گسترش فرهنگ والای کارآگاهی همت گمارید.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.