کد خبر : 17674
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۹

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان:تغيير مصرف موادمخدر تهديدي براي جوانان و نوجوانان است

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان:تغيير مصرف موادمخدر تهديدي براي جوانان و نوجوانان است
سرهنگ احمدپور:8 کیلوگرم ماده روانگردان از نوع شیشه در بازرسی از خودرو چری قاچاقچیان مواد مخدر در شهر رشت کشف شد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ علي احمدپور تغيير مصرف مواد مخدر از سنتي به سمت صنعتي را تهديدي براي جوانان و نوجوانان دانست و گفت: وجود باورهاي غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پايين بودن سطح آگاهي‌ بعضی خانواده‌ها و جوانان، عدم آشنايي افراد از مهارت‌هاي زندگي به وي‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرايش به مواد مخدر است.
وي در ادامه به دريافت خبري مبني بر فعاليت ۲ قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.
رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با بیان اینکه پس از اقدامات همه جانبه و تعامل خبری با پلیس فاتب، خودرو چری متهمان مورد نظر حین انتقال مواد مخدر در شهر رشت توسط پليس شناسايي و متوقف شد،افزود:در بازرسي از این خودرو، ۸ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: قاچاقچيان ۳۳ و ۳۵ ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختیار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سرهنگ احمدپور در پایان بیان داشت: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطي خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌مي‌دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.