کد خبر : 12984
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

معصومه نیک‌کار

عاملان قطع درختان پارک ملی بوجاق به مراجع قضایی معرفی شدند

عاملان قطع درختان پارک ملی بوجاق به مراجع قضایی معرفی شدند
امانه تلفنی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش و پیشنهادهای مردم طبیعت دوست گیلان است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اداره پارک ملی خشکی -دریایی بوجاق کیاشهر گفت: عاملان قطع درختان پارک ملی بوجاق کیاشهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
احسان باقری پور اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت پارک بوجاق در گشت مشترک با یگان حفاظت محیط زیست لاهیجان در حوزه پارک ملی بوجاق متوجه ورود تخریب کنندگان محیط زیست و قطع و انتقال درختان این منطقه شدند.
باقری پور با اشاره به اینکه قطع هر نوع درخت در منطقه پارک ملی بوجاق ممنوع است، افزود: محیط بانان پس از انجام تحقیقات و بررسی خسارت‌ها وارده دیشب با انجام اقدامات پیشگیرانه در منطقه ۲ نفر را که با یک دستگاه اره موتوری درختان را قطع می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.
وی با بیان اینکه از این افراد متخلف ۴۰ اصله درخت قطع شده کشف شد، گفت: جریمه قطع درختان جنگلی طبق تعداد درختان قطع شده و قطر درختان مشخص می‌شود.
رئیس اداره پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق با اشاره به برنامه‌های این اداره در برخورد با متجاوزان به اراضی پارک ملی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت این اداره با گشت زنی‌های مداوم و بی وقفه از انفال و منابع طبیعی محافظت می‌کنند و به متخلفان اجازه دست درازی به این منابع را نمی‌دهند.
وی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش و پیشنهادهای مردم طبیعت دوست گیلان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.