کد خبر : 11398
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:صفر شدن یک سوم قبض‌های برق مردم گیلان

مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:صفر شدن یک سوم قبض‌های برق مردم گیلان
افزایش چشمگیر سرقت سیم برق در گیلان

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: مردم نسبت به سرقت سیم و تجهیزات برقی در استان بی تفاوت نباشند و بسان سال های گذشته درباره این موضوع حساس باشند و مشاهدات خود را از طریق شماره های 110 و 121 اطلاع دهند.
«محمد تقی مهدی زاده» صبح امروز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در مدیریت مصرف برق اظهار داشت:اطلاع رسانی خوب و به موقع، حضور میدانی و آگاهی بخش دقیق اصحاب رسانه، به کمک صنعت برق آمد که بسیار ارزشمند و ستودنی است.
امسال سال بسیار سختی برای صنعت برق رقم خورد
وی افزود: امسال سال بسیار سخت و سنگینی به لحاظ افزایش گرمای هوا، افزایش مصرف سیم برق، سرقت‌های بیش از اندازه و آتش سوزی‌های پست‌های زمینی، تابلو ، کابل برای صنعت برق رقم خورد و ما را با چالش جدی روبرو کرد.
۱۴ بار رکورد مصرف برق در گیلان شکسته شد
مهدی زاده افزود: امسال ۱۴ بار رکورد مصرف برق در استان گیلان نسبت به سال گذشته شکسته شد و 48 روز دمای محسوس بالای 37 درجه را پشت سر گذاشتیم؛در حالی که سال گذشته فقط 18 روز این اتفاق رخ داد.
گیلانی ها در مدیریت مصرف سربلند بیرون آمدند
مدیرعامل توزیع برق گیلان در ادامه با تحسین از مدیریت خوب مردم گیلان در مصرف برق گفت: گیلانی‌ها در مدیریت مصرف سربلند بیرون آمدند و خیلی خوب رعایت کردند.
صفر شدن یک سوم قبض‌های برق مردم گیلان
وی افزود: از مجموع یک میلیون و 500 هزار قبض صادر شده در استان، یک سوم قبوض‌ها با هزینه صفر بوده که نشان‌دهنده رعایت الگوی مصرف توسط مردم است و به یقین یکی از عوامل اصلی این امر، نتیجه تلاش میدانی و قلم فرسایی خوب اصحاب رسانه بوده است.
افزایش چشمگیر سرقت سیم برق در گیلان
مهدی زاده ادامه داد: امسال متوسط بیشینه دما نسبت به سال گذشته 3 درجه افرایش داشت که سبب افزایش میزان مصرف برق شد و از طرف دیگر افزایش بسیار زیاد سرقت سیم برق را نیز شاهد بودیم که همه این موارد ما را با مشکلات فراوانی روبرو ساخت اما خوشبختانه به خوبی مدیریت شد.
ناترازی برق با مدیریت مصرف برطرف می شود
وی با بیان اینکه ناترازی برق در کشور وجود دارد، تاکید کرد: این ترازی‌ها وجود دارد و طی دو سه سال آینده هم رفع نمی‌شود اما با مدیریت مصرف می‌توان خیلی از این ناترازی‌ها را برطرف کرد.
استمرار هوای گرم در گیلان
مدیرعامل توزیع برق گیلان همچنین به استمرار هوای گرم در استان اشاره کرد و گفت: گرما هنوز تمام نشده و ادامه دارد؛ بنابراین اطلاع رسانی ها هم باید ادامه داشته باشد و از مردم عزیز استان نیز تقاضا داریم همچنان در مصرف برق مدیریت و صرفه جویی کنند تا بتوانیم روزهای باقیمانده از تابستان را بدون مشکل قطعی برق پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.