کد خبر : 11604
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:خط مقدم مبارزه با اشرار، جبهه ابتذال، اعتیاد در لباس‌های مختلف فراجا است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:خط مقدم مبارزه با اشرار، جبهه ابتذال، اعتیاد در لباس‌های مختلف فراجا است
افزایش ۳۴ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان

به گزارش پویشگران گیل:
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بیش از دو تن و ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان کشف شده است، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.
سردار حسین حسن پور  در دیدار با امام جمعه رودسر، گیلان را بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به لحاظ برخورداری از مردمانی فهیم، ولایی و مقید به اصول و ارزش‌های انقلاب برشمرد و اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنی‌ها یکی از مطالبات مردم این استان از پلیس است.
وی به موضوع اولویت دار برخورد با جرایم خصوصاً سرقت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه چه در استان و چه در سطح شهرستان‌ها انجام گرفته است که در بحث پیشگیری ۱۹ دستگاه نقش دارند.
سردار حسن پور با اشاره به بحث اجرای امنیت محله محور بیان کرد: تولید امنیت یک محصول جمعی است که آحاد، مردم در آن نقش دارند لذا در این خصوص باید از ظرفیت مساجد، پایگاه‌ها و شوراها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه در کشف مواد مخدر شهرستان رودسر وضعیت مطلوبی دارد، اضافه کرد: انتظار ما این است که این آمار به پایین‌ترین رقم برسد.
سردار حسن پور به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ تن ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد و در بخش معتادان، خرده فروشان ۲۴ درصد افزایش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر حمایت همه جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجار شکنانه، آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم افزایش نقش مردم در حوزه تولید و تأمین امنیت گفت: پلیس باید از نیروی‌های مردمی (بسیج، پایگاه‌ها) برای توسعه نظم و امنیت استفاده کند.
حجت السلام روحانی افزود: خط مقدم مبارزه با اشرار، جبهه ابتذال، اعتیاد در لباس‌های مختلف فراجا است.
وی با بیان اینکه دشمن از جنگ فیزیکی و درگیری نظامی با کشورمان مأیوس و ناامید شده است، بیان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی به دنبال آسیب زدن به باورهای دینی و سیاسی ملت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.