کد خبر : 23943
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان خمام

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان خمام
مردم ولایتمدار و انقلابی خمام همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری غرورآفرین در تاریخ کشور ثبت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن باحضور پررنگ اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در سخنرانی این مراسم با اشاره به اهمیت بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت بهار آزادی و انقلاب اسلامی،تکریم ارزش‌های اسلامی است.
وی در ادامه بیان کرد،برکاتی که امروز شاهد آن هستیم به واسطه نهضت الهی و بی‌نظیری است که حضرت امام خمینی (ره) سال ۵۷ در دنیای معاصر ما خلق کرد.
وی همچنین با بیان اینکه امام راحل، گستره انقلاب اسلامی ایران را محدود به کشور ما نمی‌دانست و نگاه فراملی و فرامنطقه ای داشت، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب‌های بزرگی در دنیا بود و امروز شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل در جهان هستیم.
حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر نمود و بیان کرد،خدای منان را به واسطه داشتن مردمانی مجاهد، بصیر و حاضر در صحنه ی حمایت ازانقلاب اسلامی شاکرم و حضور باشکوه مردم شهرستان خمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از آن دارد که همه مردم،فارغ از گرایش‌ها و سلایق متفاوت سیاسی برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمده و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام می‌نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.