کد خبر : 5849
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛ اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های ستاد فرمان امام در گیلان

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛ اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های ستاد فرمان امام در گیلان
واحد سرم سازی در این واحد تولید با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های ستاد فرمان امام در گیلان خبر داد.
عارف نوروزی طی نشستی با استاندار گیلان با بیان اینکه ستاد اجرایی در تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تشکیل این ستاد برگرفته از روحیه محرومیت زدایی امام خمینی (ره) است که با ایثار و فداکاری نقش بسیار مهمی در تکمیل برخی از پروژه‌های مهم کشور دارند.
نوروزی با اشاره به وجود دو مجموعه بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان در گیلان گفت: شرکت سبحان دارو و سبحان آنکولوژی دو شرکت بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام هستند که کار توسعه آنها توسط ستاد آغاز شده است.
وی از توسعه شرکت سبحان دارو با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت سبحان دارو با ۶۰۰ نیروی انسانی یکی از شرکت‌های مهم است که نقش مهمی در تولید انواع دارو برای بیماری‌های خاص از جمله اعصاب و روان دارد به طوری که ۱۰ درصد از داروهای اعصاب و روان در شرکت سبحان دارو تولید می‌شود.
نوروزی همچنین با اشاره به ساخت واحد سرم سازی در شرکت سبحان دارو افزود: واحد سرم سازی در این واحد تولید با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه شرکت سبحان آنکولوژی در گیلان گفت: در این شرکت بیش از ۱۰۰ دارو ضد سرطان تولید می‌شود، لذا با توجه به ظرفیت‌های موجود در تلاشیم تا این شرکت هرچه سریع‌تر توسعه یابد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه این ستاد خود را مکلف به رفع محرومیت‌زدایی در کشور می‌داند، گفت: پنج هزار و۹۰۰ طرح اشتغال محور با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان در حال انجام است که به رفع بیکاری در این استان کمک زیادی می‌کند.
نوروزی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان، دو هزار میلیارد تومان مربوط به سال ۱۴۰۲ است که به اجرای پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گیلان کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.