کد خبر : 1523
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

برگزاری نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در اسکله گردشگری بندرانزلی

برگزاری نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در اسکله گردشگری بندرانزلی

به گزارش پویشگران گیل: نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور با استقبال پرشور مردم و گردشگران در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، عصر پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور در گیلان با مشارکت اداره کل بنادر

به گزارش پویشگران گیل:
نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور با استقبال پرشور مردم و گردشگران در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، عصر پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور در گیلان با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی واقع در موجشکن غربی برگزار شد.
این جشنواره دریایی با نواخته شدن سرود ملی توسط گروه رزم نوازان ناوگان شمال نداجا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط یک پاراموتور در آسمان بندر آغاز شد و همه حاضرین از جمله مسئولین، گردشگران و مردم حاضر در جشنواره با صدایی رسا سرود ملی را یکصدا خواندند.
سپس کمیته های ورزشی مختلف از جمله، جت اسکی، موج سواری، جت بت، اسکی روی آب، ورزش های هوایی، ماهیگیری و شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به ترتیب به حرکت های ورزشی دریایی و رژه دریایی اقدام کردند.
گفتنی است، نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور در گیلان با استقبال پرشور علاقه مندان و ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در اسکله غربی مجتمع بندری انزلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.