کد خبر : 5758
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

استفاده رایگان از استخر مجموعه ورزشی سردار جنگل برای اصحاب رسانه

استفاده رایگان از استخر مجموعه ورزشی سردار جنگل برای اصحاب رسانه

به گزارش پویشگران گیل: جهانبخش آرمان گفت: بانوان و آقایان خبرنگار و رسانه‌های گیلان روزهای دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت بصورت رایگان استفاده کنند. به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، بنا به درخواست خبرنگاران در نشست خبری هفته ازدواج و با مساعدت جهانبخش آرمان،مدیرکل و همکاری

به گزارش پویشگران گیل:
جهانبخش آرمان گفت: بانوان و آقایان خبرنگار و رسانه‌های گیلان روزهای دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت بصورت رایگان استفاده کنند.
به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، بنا به درخواست خبرنگاران در نشست خبری هفته ازدواج و با مساعدت جهانبخش آرمان،مدیرکل و همکاری و حمایت عمادالدین همتی،رئیس هیات شنای گیلان، خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های گیلان می‌توانند از این پس با در دست داشتن کارت مخصوص روابط عمومی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت (فلکده ) بصورت رایگان استفاده کنند.
بانوان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶ و ۳۰ الی ۱۸ و آقایان خبرنگاران در همان ۲ روز با دردست داشتن کارت مخصوص رایگان روابط عمومی ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ به استخر ایثار رشت مراجعه کنند.
خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه‌ها با معرفی نامه از رسانه خود به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کرده و کارت مخصوص استخر و بدنسازی رایگان را دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.