کد خبر : 5747
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان: افزایش صدور مجوز برای کسب و کار مجازی حوزه گردشگری گیلان

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان: افزایش صدور مجوز برای کسب و کار مجازی حوزه گردشگری گیلان

به گزارش پویشگران گیل: مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: صدور مجوز کسب و کارهای مجازی درحوزه گردشگری استان در راستای ساماندهی، نظارت بر این فعالیت‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق افزایش یافته است. مرجان نعمتی با بیان اینکه ششمین مجوز فعالیت کسب و کار مجازی در گیلان صادر

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: صدور مجوز کسب و کارهای مجازی درحوزه گردشگری استان در راستای ساماندهی، نظارت بر این فعالیت‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق افزایش یافته است.
مرجان نعمتی با بیان اینکه ششمین مجوز فعالیت کسب و کار مجازی در گیلان صادر شده است، افزود: تمامی سایت‌های مجازی گردشگری استان ملزم به دریافت مجوز از این اداره‌ کل هستند و در صورت عدم اقدام، فعالیت‌های آنان خلاف قانون خواهد بود.
وی اظهار کرد: وب ‌سایت‌های کسب ‌و کار گردشگری مانند دروازه بزرگی است که یک نام را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف می‌رساند لذا با داشتن یک وب‌ سایت، محدودیتی برای دسترسی به مخاطبان وجود ندارد و بهینه‌سازی وب ‌سایت از لحاظ ارتقای ویژگی‌های بصری و محتوایی آن نیز به جذب مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید محصول یا خدمات کمک می‌کند.
نعمتی ادامه داد: در راستای موارد ذکر شده، رونق گردشگری، تسهیل و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی و همکاری با متقاضیان، این اداره کل نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام می کند.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان یادآور شد: امروزه فضای مجازی و فعالیت در این محیط به ویژه در حوزه صنعت گردشگری امری غیرقابل اجتناب است اما باید به شیوه‌ای هدفمند و با نگاهی خاص به امر ساماندهی فعالیت‌ها در حوزه کسب و کارها در این فضا نگریسته شود.
نعمتی استفاده از فضای مجازی را در تبلیغ و معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی ضروری دانست و گفت: صدور این مجوزها با هدف ساماندهی، تسهیل و رونق فعالیت بخش خصوصی در بحث کسب و کار در این محیط است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط لازم می‌توانند گواهی‌نامه معتبر کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.
وی با تاکید بر اینکه توسعه کسب و کار مجازی در ساماندهی سفر و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نقش بسزایی ایفا می‌کند، افزود: صدور مجوزهای کسب و کار مجازی بمنظور تسهیل و رونق فعالیت و خدمات رسانی بخش خصوصی است و با ارائه طرح مورد نظر به اداره کل استان پس از بررسی در معاونت گردشگری نسبت به صدور مجوز مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام می شود.
گیلان با پذیرش بیش از ۱۸ میلیون مسافر در سه ماهه نخست امسال، یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور است.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.