کد خبر : 23642
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۷

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر:

افتتاح آسفالت معابر شهری چوکام

افتتاح آسفالت معابر شهری چوکام
جرای طرح شهید عنایت اله مرادی با عنوان پویش ایران سرسبز، ایران قوی با حضور سرپرست فرمانداری خمام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

فرمانداری شهرستان خمام طرح شهید عنایت‌اله مرادی با عنوان پویش ایران سرسبز، ایران قوی با هدف کاشت ۲۵۰هزار اصله نهال با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان خمام و بخش چوکام، به همت آموزش و پرورش و اداره منابع طبیعی شهرستان در مدرسه ۲۲ بهمن اجرا شد.
آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام بیان کرد، همه دستگاه‌ها در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ملزم به اجرای طرح کاشت نهال و پویش ایران سرسبز-ایران قوی هستند که آموزش و پرورش نیز با توجه به جمعیت آماری دانش آموزان و بر اساس سند تحول بنیادین در قبال ترویج فرهنگ زیست محیطی نقش دارد.
هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان با اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت از آن و ایجاد حس تعلق به طبیعت و منابع طبیعی، آموزش عملی کاشت نهال به دانش آموزان و آموزش تولید نهال به دانش آموزان در مدارس می باشد.
همچنین ظهر امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حسن آدمیت سرپرست فرمانداری خمام ، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستانی و شهر چوکام، آسفالت معابر شهری چوکام به طول ۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان افتتاح گردید.
هدف اصلی اجرای این پروژه‌ها، بازآفرینی شهری در محلات مورد هدف ارتقای شاخص‌های زندگی شهری،‌ دسترسی آسان به خدمات و توانمندسازی ساکنان این محلات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.