کد خبر : 5506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰

برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی و جشن‌های امی محله در پیاده‌ راه فرهنگی

برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی و جشن‌های امی محله در پیاده‌ راه فرهنگی
جشن‌های محله‌ای مردمی در مساجد و مزار شهدا از جمله برنامه‌های متنوع شهرداری رشت برای دهه ولایت است.

به گزارش پویشگران گیل:
رحیم شوقی شهردار رشت ویژه برنامه‌های دهه ولایت که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با مشارکت گروه‌های مردمی تدارک دیده شده است را تشریح کرد.
رحیم شوقی شهردار رشت ویژه برنامه‌های شهرداری در دهه ولایت که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با مشارکت گروه‌های مردمی تدارک دیده شده است را تشریح کرد.
شهردار رشت با بیان اینکه در ایام دهه ولایت گردهمایی ویژه سادات با حضور هزار نوجوان پسر برگزار می‌شود،افزود:این ویژه برنامه با مشارکت کانون جوانان رضوی دوشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۷ در مجتمع فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.
شوقی از برپایی میهمانی یک کیلومتری با برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر خبر داد و گفت: این میهمانی از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب به مدت دو شب و با مشارکت گروه‌های مردمی در شب و شام عید غدیر برپا می‌شود که در آنجا پذیرای شهروندان خواهیم بود.
وی برپایی کاروان سلامت در مساجد زیرکوچه، حجته النصر و حضرت ابوالفضل را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای دهه ولایت ذکر کرد و بیان داشت: جشن بزرگ شب عید غدیر پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ در پیاده‌ راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار میشود.
شهردار رشت ادامه داد: برپایی ده جشن امی محله، برگزاری یک محفل انس با قرآن با مشارکت مجموعه‌های مردمی، برپایی حدود ۱۱۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر به نیت امیرالمومنین(ع)، اجرای گروه‌های سرود با همکاری معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در پیاده راه فرهنگی و میدان‌های اصلی شهر‌ و جشن‌های محله‌ای مردمی در مساجد و مزار شهدا از جمله برنامه‌های متنوع شهرداری رشت برای دهه ولایت است.
شوقی اضافه کرد: علاوه بر این‌ها درصددیم با حضور سادات شهر رشت یک جشن بسیار بزرگ و ویژه را همراه با پخش زنده تلویزیونی در شب عید قدیر بعد از نماز مغرب و عشا در پیاده راه فرهنگی و با حضور هنرمندان و مجریان توانمند برگزار کنیم.
برگزاری اولین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری ویژه فرزندان پرسنل شهرداری به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برنامه دیگری بود که شهردار رشت به آن اشاره کرد و گفت: این جشنواره در رده‌های سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال در بخش‌های نقاشی و مسابقه عکس موبایلی تدارک دیده شده است.
طرح‌ها و پیشنهادات ویژه برنامه‌های دهه ولایت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با مشارکت گروه‌های مردمی تدوین و به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ارسال شد و در آنجا پس از بحث و بررسی به تصویب رسید تا پس از آن شهرداری رشت با بسیج امکانات خود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی زمینه‌های برگزاری این برنامه‌ها را فراهم نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.