کد خبر : 5131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای
برای ارتقاء فناوری جایگاه همراه اول روستای جواهردشت رودسر، ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه‌گذاری و دسترسی اهالی منطقه و مسافران به اینترنت پرسرعت نسل چهارم فراهم شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از برقراری روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای خبر داد و گفت: در تلاشیم که طبق برنامه و به سرعت، دسترسی به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان فراهم شود.
فرزاد توکلی با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ارتقا سرعت خطوط تلفن همراه و اینترنت در مناطق روستایی گیلان دارد، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌ای در کشور بهره‌مندی از خطوط تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف کشور بوده و دولت هم برنامه ویژه‌ای در این خصوص در دستور کار دارد.
وی از ارتقاء فناوری جایگاه همراه اول در روستای جواهردشت خبر داد و گفت: برای ارتقاء فناوری جایگاه همراه اول روستای جواهردشت رودسر، ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه‌گذاری و دسترسی اهالی منطقه و مسافران به اینترنت پرسرعت نسل چهارم فراهم شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر لزوم توجه به کاهش نابرابری در استفاده از فناوری‌های جدید در سطح این استان بیان کرد؛ کاهش نابرابری‌ها در استفاده از فناوری‌های جدید، اجرای عدالت ارتباطی و رشد متوازن اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
توکلی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص برقراری روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای افزود: در تلاشیم که طبق برنامه و به سرعت، دسترسی به شبکه ملی و جهانی اتصال رایانه‌ای برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.