کد خبر : 1356
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

دستور ویژه شوقی برای تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی

دستور ویژه شوقی برای تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی

به گزارش پویشگران گیل: شهردار رشت در جلسه شورای سازمان‌های شهرداری ضمن دستور ویژه برای تشکیل کارگروه آذین بندی ماه محرم، تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی و واسپاری آن به بخش خصوصی متخصص، ایجاد بستر مناسب برای شهر هوشمند را خواستار شد. جلسه شورای سازمانهای شهرداری به ریاست رحیم شوقی، شهردار رشت

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت در جلسه شورای سازمان‌های شهرداری ضمن دستور ویژه برای تشکیل کارگروه آذین بندی ماه محرم، تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی و واسپاری آن به بخش خصوصی متخصص، ایجاد بستر مناسب برای شهر هوشمند را خواستار شد.
جلسه شورای سازمانهای شهرداری به ریاست رحیم شوقی، شهردار رشت و با حضور معاونان رؤسای سازمان‌های وابسته به شهرداری و مدیران شهری برگزار شد.
– تاکید بر زیباسازی ورودی های شهر رشت به ویژه از سمت جاده تهران
شهردار رشت در این جلسه عنوان کرد: زیباسازی ورودی‌های شهر رشت به ویژه از سمت جاده تهران، استفاده از طرح‌ها و گل‌های زیبا از مواردی است که باید در حوزه سیما و منظر شهری مورد توجه قرار گیرد.
تببین دستورالعمل اهدای پایان کار به سازندگان بعد از کاشت درختان مرغوب و گونه های شهری در معبر محدوده ساخت و ساز و اولویت کاشت گونه‌های ماندگار از دیگر مواردی است که در این بخش مورد تاکید شهردار رشت قرار گرفت.
شوقی در مورد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت هم افزود:این سازمان باید در طول سال برنامه های متنوعی برای مباحث فرهنگی،ورزشی و مراسمات مذهبی تدارک ببیند و در این راه از ظرفیت شهروندان، گروه های مردمی، پایگاه‌های بسیج و مساجد استفاده کند.
شهردار رشت تصریح کرد: تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی و واسپاری آن به بخش خصوصی متخصص،از موارد مهم دیگری است که انتظار دارم در اولویت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت قرار بگیرد.
شوقی ضمن دستور ویژه برای تشکیل کارگروه آذین بندی ماه محرم متشکل از سازمانهای شهرداری و دستگاه های اجرایی مرتبط عنوان کرد: کلیه معاونتهای مناطق و سازمان های وابسته باید چشم انداز برنامه های آتی خود را تهیه کرده و گزارش عملکردها را برای سنجش میزان خروجی کارها به شهرداری ارائه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.