کد خبر : 719
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵

آمار خودروهای ورودی به گیلان ۴۱ درصد افزایش یافت

آمار خودروهای ورودی به گیلان ۴۱ درصد افزایش یافت
بیشترین ورود خودرو به استان با ۱۶۴ هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین به رشت و بیشترین خروجی نیز با ۷۷ هزار و ۲۰۶ خودرو از محور رامسر به چابکسر ثبت شده‌است.

 به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طی چهار روز گذشته ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ خودرو وارد استان گیلان شده‌ است که نسبت به همین زمان در هفته قبل رشد ۴۱ درصدی داشت.
غلامعلی نیک‌فهم با بیان اینکه طی این مدت ۲۱۱ هزار و ۹۸۷ خودرو از گیلان خارج شده‌ است، اضافه کرد: آمار خروج وسیله نقلیه از استان نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن یک درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان بیان کرد: بیشترین ورود خودرو به استان با ۱۶۴ هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین به رشت و بیشترین خروجی نیز با ۷۷ هزار و ۲۰۶ خودرو از محور رامسر به چابکسر ثبت شده‌است.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر ترافیک در راه های گیلان روان است،خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.
به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش‌ رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس اعمال شده‌ است، بر این اساس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ دوشنبه ۱۵ خردادماه در محور قدیم رشت – قزوین و برعکس ممنوع است.
همچنین در محور “آستارا – اردبیل و برعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ دوشنبه پانزدهم و جمعه ۱۹ خرداد ماه ممنوع است ضمن اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت هفت تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه هفته جاری در مسیر رشت به قزوین در محدوده رودبار به صورت مقطعی اعمال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.