کد خبر : 908
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

مراسم بزرگداشت سردار شهید جواد دوربین در انزلی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سردار شهید جواد دوربین در انزلی برگزار می‌شود

به گزارش پویشگران گیل: رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین، از برگزاری این مراسم در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶در گلزار شهدای بندرانزلی خبر داد. سردارحاج حمزه فلاح با اعلام خبر برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار جواد دوربین افزود: وظیفه داریم ضمن حفظ و ارتقای کیفیت مراسم‌های سنتی و متداول

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین، از برگزاری این مراسم در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶در گلزار شهدای بندرانزلی خبر داد.
سردارحاج حمزه فلاح با اعلام خبر برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار جواد دوربین افزود: وظیفه داریم ضمن حفظ و ارتقای کیفیت مراسم‌های سنتی و متداول بزرگداشت شهدا، از روش‌های نوین و ابزار رسانه برای ترویج فرهنگ و سیره شهدا استفاده کنیم که برای نمونه بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی خصوصا در سطح مدارس و دانشگاه‌ها را می‌توان نام برد.
رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین در ادامه گفت؛ همه‌ی تلاش ما باید این باشد که دل‌های پاک جوانان از جمله دختران و پسران عزیز، جذب محافل و مجالس شهدا بشوند که اگر نسل جوان با شهدا، خصوصا شهدای شاخص ارتباط بگیرند و مأنوس بشوند میتوانیم، بگوییم به نوعی از آسیب‌ها و بمباران‌های رسانه‌ای و مخرب دشمن محفوظ و در امان خواهند بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد، مراسم شهید جواد دوربین محفلی است که رزمندگان و ایثارگران با یکدیگر دیدار میکنند و اقشار گوناگون جامعه باسلایق مختلف و خانوادها خصوصا جوانان در آن حضور می‌یابندو این هم از برکات وجودی و جاذبه شهیدان است.
سردار حمزه فلاح افزود: شهیدجواد دوربین در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های زیادی حضور داشت و مشتاق شهادت بود و چهل سال قبل در سال ۱۳۶۳ از من میپرسید آقاحمزه من کی شهید میشوم؟ ایشان بر مبنای آیه‌ی ۳۳ سوره احزاب بر عهد خود با برادر شهیدش جمال و همرزمانش وفادار ماند و به آن جایگاهی که شایسته‌اش بود رسید.
هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید جواد دوربین روز جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶در گلزار شهدای بندرانزلی با نوای ذاکراهل بیت حاج مهدی سلحشور و سخنرانی فرمانده جبهه مقاومت سردارهامون محمدی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.