کد خبر : 21988
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:

همه باید به سهم خودمان در تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنیم

همه باید به سهم خودمان در تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنیم
 کارگرنیا: در حوزه فرهنگ تمامی دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش نقش دارند و یقینا خانواده مهم ترین حوزه در شکل گیری شخصیت انسان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت امروز در دیدار با جمعی از بانوان مطالبه گر رشت در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: مباحثی که در این نشست مطرح شد نشان دهنده دغدغه مندی این جمع از بانوان است .

وی با بیان اینکه دغدغه مندی پیرامون برخی از منکرات متاسفانه در جامعه و برخی از خانواده ها ‌کم شده‌است افزود: یقینا خانواده نقش مهمی در شکل گیری و بازدارندگی بسیاری از موضوعات دارد و تحکیم بنیان خانواده بر اصول اسلام می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه با برخی از فضاهای ایجاد شده کار برای متولیان فرهنگی سخت شده است بیان کرد: یقینا در حوزه فرهنگ تمامی دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش نقش دارند ، اما معتقدم خانواده مهم ترین حوزه شکل گیری شخصیت انسان است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه همه ما باید به سهم خودمان در تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنیم، تصریح کرد: همه ما وامدار خون شهدا هستیم و باید در مسیر صحیح که همان آرمان های شهدای گرانقدر است گام برداریم و به عنوان منتخب مردم شریف رشت ، از طرح هایی که در بهبود وضعیت فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگذار است استقبال می کنیم و تا کنون نیز مجموعه مدیریت شهری رشت حامی این طرح ها بوده است.

وی با بیان اینکه اجرا و مشارکت برنامه های مذهبی، همراهی با کاروان سلامت و … از جمله مباحث فرهنگی ، اجتماعی است که شورا و شهرداری رشت در آن پیش گام و همراهی می کنند افزود: برخی از مباحثی که در نشست امروز مطرح شد قابلیت اجرایی شدن در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد و ان شاا بتوانیم با همراهی و تعاملات بیشتر دغدغه های فرهنگی شهر را کاهش دهیم.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت به پارک بانوان رشت اشاره کرد و گفت: یکی از مطالباتی که امروز مطرح شد ، ایجاد پارک بانوان جدید در رشت است و پیش تر پارک موجود در محله آب آسیاب رشت را پیشنهاد داده بودیم و چنانچه پیشنهاد مناسبی بابت پارک‌های دیگری که در سطح شهر وجود دارد ارائه شود ،استقبال می کنیم. بانوان حاضر در این نشست نیز به بیان دغدغه های خود پیرامون مباحث فرهنگی _ اجتماعی پرداختند.

 

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.