کد خبر : 12510
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

استقبال گسترده مسئولین و شهروندان از برپایی موکب توسط تامین اجتماعی سنگر

استقبال گسترده مسئولین و شهروندان از برپایی موکب توسط تامین اجتماعی سنگر
فضاسازی مناسب همسو با هنگامه سفر زائرین کربلای معلی برای شرکت در پیاده روی اربعین،توزیع شربت نذری بین شهروندان صورت گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
در آستانه اربعین حسینی و در اولین روز از هفته دولت به همت تامین اجتماعی شعبه سنگر ، موکب عزاداری حسینی و پذیرایی از شهروندان برپا و با استقبال مسئولین محلی و شهروندان همراه گردید.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،علی گلرخ رئیس تامین اجتماعی شعبه سنگر با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام به شکل خودجوش و با هزینه شخصی پرسنل در اولین روز از هفته دولت و با توجه به نزدیکی اربعین حسینی انجام گرفت .
در این موکب که در محوطه جلوی شعبه برپا شد علاوه بر فضاسازی مناسب همسو با هنگامه سفر زائرین کربلای معلی برای شرکت در پیاده روی اربعین،توزیع شربت نذری بین شهروندان صورت گرفت.
رئیس تامین اجتماعی شعبه سنگر افزود : این اقدام با استقبال بسیار خوب مسئولین و مردم شهر همراه بوده و با توجه به اینکه مصادف با سفر زائران کربلا برای اربعین شده بود شور و حال خاصی در شهر ایجاد نمود.
امام جمعه، شهردار ، بخشدار ، فرمانده سپاه و همچنین تعدادی از روسای ادارات بخش سنگر با حضور در این موکب ، این اقدام را مورد تمجید قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.