کد خبر : 14217
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

معصومه نیک‌کار

به مناسبت هفته دولت:با حضور استاندار گیلان،پست لیسار افتتاح و به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دولت:با حضور استاندار گیلان،پست لیسار افتتاح و به بهره برداری رسید
خدمت به مردم عزیز و شریف و ایجاد شادی و امید، افتخاری بزرگ برای ما خواهد بود و بالاترین افتخار را خدمت به مردم می دانیم و برای تحقق این مهم به هیچ وجه تعلل نخواهیم کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
در جهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت آیین افتتاح و بهره برداری پست لیسار و همزمان 7 پروژه دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در شهرستان تالش برگزار شد.
عباسی استاندار گیلان گفت: خدمت کردن صادقانه به مردم شریف که هدف اصلی دولت است افتخاری برای ما خواهد بود.
وی افزود: نگاه ما باید به داشته هایمان باشد و باید با تکیه بر توان خود و با همت و تلاش خود به سوی رضایت و شادمانی مردم و رضای خداوند متعال گام برداریم.
استاندار گیلان گفت: باید با حضور در بین مردم به حل مشکلاتشان اقدام کنیم. باید در بین مردم و پای کار باشیم تا بتوانیم خدمتی کرده باشیم.
عباسی گفت: باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب، به مردم خدمت کنیم و از گره زدن مشکلات مردم به غرب جدا خودداری کنیم.دیپلماسی و سیاست ما باید بر اساس مصلحت و عزت و تکیه بر توان خودمان باشد.
وی افزود: استان گیلان از مزیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و از حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری آنها در این بخش قاطعانه حمایت خواهیم کرد.
فرماندار تالش
عاشوری فرماندار شهرستان تالش گفت: با افتتاح پروژه پست لیسار، امروز روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای مردم این منطقه خواهد بود.
وی افزود: پروژه پست لیسار، یکی از پروژه های بسیار مهم و ضروری بود که با همت مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد.
فرماندار تالش گفت: این پروژه مصداق مدیریت جهادی و انقلابی بود که طی مدت ۴ ماه اجرایی شد.
عاشوری افزود: با بهره برداری از این پروژه، مشکلات برقی سردخانه های منطقه حل شد و مردم منطقه دعاگوی بانیان این پروژه هستند.
امام جمعه تالش
حجت الاسلام نورزاد امام جمعه تالش گفت: افتتاح این پروژه طی مدت کوتاه بیانگر این است که ما می توانیم از عهده بسیاری از کارهای بزرگ برآییم به شرطی که باور و ایمان داشته باشیم که ما می توانیم.
وی افزود: برقدار شدن پست لیسار کار بزرگ و ارزشمندی بود و مشکلات عدیده سردخانه ها و کارخانه های منطقه برطرف شد.
حجت الاسلام والمسلمین نورزاد گفت: خوشبختانه امسال برخلاف سال های دیگر تاریکی را تجربه نکردیم و این موفقیت نشان دهنده عزم و تلاش دولت برای ایجاد تحول است.
وی افزود: از رسانه ها انتظار داریم تا عملکرد و کارهای خوب را منعکس کنند تا مردم عزیز، توسعه و پیشرفت را حس نمایند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: هدفگذاری شرکت برای عبور موفقیت آمیز از تابستان جاری با اجرای ۸ پروژه بود که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.
وی افزود: افتتاح این ۸ پروژه در این برهه زمانی، نمود عملی کار جهادی و صرف فعل توانستن است. این پروژه‌ها با حداقل امکانات و تجهیزات و با تکیه بر دانش متخصصین بومی اجرایی شد که امید به آینده را در دل همه روشن نگه داشت.
داراب زاده گفت: راه و مسیری را که در پیش گرفته ایم با قدرت و سرعت ادامه می دهیم و انشاالله در هفته دولت سال آتی حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح پروژه را خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: خدمت به مردم عزیز و شریف و ایجاد شادی و امید، افتخاری بزرگ برای ما خواهد بود و بالاترین افتخار را خدمت به مردم می دانیم و برای تحقق این مهم به هیچ وجه تعلل نخواهیم کرد.
نماینده مردم شهرستان تالش
محمد یاری نماینده مردم شهرستان تالش گفت: خوشبختانه امسال در این منطقه با بهره برداری از این پروژه قطعی برق نداشتیم و دغدغه و نگرانی مردم بزرگوار از این بابت رفع شد و این امر گامی به جلو و اقدامی مهم است.
وی افزود: شهرستان تالش از امتیازات و ظرفیت خوبی برخوردار است که باید محقق شوند. خوشبختانه با همنوایی، رفاقت و صمیمیتی که در بین مسئولان این شهرستان وجود دارد این امر در اسرع وقت امکان پذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.