کد خبر : 20343
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

سرپرست فرمانداری خمام:

تقدیر از فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران و مقاوم‌سازی مسکن روستایی

تقدیر از فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران و مقاوم‌سازی مسکن روستایی
مهندس حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام با مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
مهندس دائمی در دیدار با سرپرست فرمانداری خمام به تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای شهرستان پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح‌های توسعه روستایی به خصوص با تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی نقش بسزایی در امر توسعه همه جانبه روستاها داشته است،در همین راستا توانسته ازاین طریق گام‌های موثری را در جهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و در نهایت موجبات نگه داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا نماید.
سرپرست فرمانداری خمام نیز ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیاد مسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.
آدمیت فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را جزء فعالیت‌های قابل تقدیر دانست و این فعالیت‌ها را باعث دلگرمی مردم شهرستان عنوان نمود.
وی ادامه داد: نگاه متعهدانه ،بسیجی و انقلابی که در مجموعه بنیاد مسکن شکل گرفته، موجب شده این نهاد همواره در زمینه محرومیت‌زدایی در سطح روستاها به ویژه روستاهای این منطقه و بازسازی مناطق محروم نقش مهمی ایفا نماید و همواره حضور مستمر داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.