کد خبر : 11598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان؛ تعیین تکلیف ۱۲۰۰ هکتار از اراضی ملی در گیلان

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان؛ تعیین تکلیف ۱۲۰۰ هکتار از اراضی ملی در گیلان
خوشبختانه با همکاری منابع طبیعی و اداره ثبت و اسناد سندها به نام بنیاد مسکن در حال انتقال است که این امر نیز با دستور شخص استاندار در حال انجام است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بر تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از اراضی ملی این استان تاکید کرد؛
نشست خبری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
مهندس حامد دائمی، در ابتدای این نشست به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و مسکن شهری پرداخت پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، اقدامات ارزشمند سال‌های اخیر در زمینه عملیات های عمرانی و آبادانی بنیاد مسکن را جز دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: در دولت آقای رئیسی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است. به ویژه از زمان ریاست دکتر عباسی استاندار محترم گیلان شاهد تسریع و تعیین تکلیف بسیاری از چالش‌ها در این زمینه بودیم که از جمله آن می‌توان به تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از اراضی ملی در استان گیلان اشاره کرد.
حامد دائمی، با اشاره به دستور اکید استاندار گیلان در خصوص تشکیل کارگروهی با محوریت معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری و دستگاه‌های ذی ربط از شهریور ماه ۱۴۰۱ در راستای اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی گفت: از شهریور ۱۴۰۱ یک هزار و ۲٠٠ هکتار از اراضی ملی تعیین تکلیف شد.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان ، در ادامه با اشاره به تسریع در روند انتقال سند اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری منابع طبیعی و اداره ثبت و اسناد سندها به نام بنیاد مسکن در حال انتقال است که این امر نیز با دستور شخص استاندار در حال انجام است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.