کد خبر : 18802
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

فرمانده سپاه قدس گیلان:اجرای ۹۸۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان:اجرای ۹۸۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان گیلان
سردار دامغانی:بسیج قوه محرک دستگاه‌ها برای انجام هر چه بهتر مأموریت‌ها و خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش پویشگران گیل:

سردار حمید دامغانی در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج در گیلان گفت: ارزش‌های انسانی و اسلامی در شجره طیبه بسیج تبلور عینی پیدا کرده است.
وی با تبریک و گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) افزود: نماد صبر، استقامت، نجابت و صلابت یک بانوی آزاده را در حضرت زینب (س) می‌توان جست و جو کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج اعجاز انگیز است، گفت: شکل‌گیری بسیج به فرمان امام راحل موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی شد
سردار دامغانی با بیان اینکه بسیج از بطن مردم است، اضافه کرد: رویکرد مردم محوری بسیج در انجام کارهای مختلف بسیار برجسته و ملموس است.
وی با بیان اینکه بسیج لشکر انقلاب است، افزود: بسیج وابسته به جریان خاص، حزب و تفکر خاصی نیست بسیج تفکر انقلابی را دنبال می‌کند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موازی کاری در بسیج معنا ندارد، گفت: بسیج قوه محرک دستگاه‌ها برای انجام هر چه بهتر مأموریت‌ها و خدمات رسانی به مردم است.
سردار دامغانی از اجرای حدود ۹ هزار و ۸۰۰ برنامه در هفته بسیج گیلان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۵۸ برنامه شاخص استانی، ۵۳۹ برنامه قشری و یک‌هزار و ۳۲۳ برنامه ناحیه‌ای برگزار می‌شود.
وی از انجام سه هزار و ۷۵۰ خدمت به مردم توسط هزار و ۲۵۰ گروه جهادی خبر داد و افزود: روز گذشته رزمایش جهادگران فاطمی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد و در این رزمایش ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آب‌رسانی ۱۲۵ روستای گیلان در هفته بسیج بیان کرد: در توافق با دولت مقرر شد ۷۱۱ روستای گیلان آب‌رسانی شود که از این تعداد، ۳۷۰ روستا بر عهده بسیج سازندگی بوده و مابقی بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.