کد خبر : 9034
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۵

احداث بیش از ۲۸۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از ابتدای سال تاکنون

احداث بیش از ۲۸۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از ابتدای سال تاکنون
از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰ مشترک جدید به مشترکین توزیع برق گیلان افزوده شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تاکید بر عدم اعمال خاموشی نوبتی بعنوان دستاورد بزرگ صنعت برق، عملکرد ۴ ماهه اول سال این شرکت را ارائه داد.
مهدیزاده خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های مالی موجود از ابتدای سال تا پایان تیرماه با همت و تلاش مجموعه همکاران توزیع برق گیلان، بیش از ۲۸۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط بصورت زمینی، هوایی و کابل خودنگهدار در کل استان احداث شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۲۰۸۷ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در استان نصب شده است و قریب به ۴۰۰ تیر برق فرسوده چوبی نیز مورد برکناری و تعویض قرار گرفته است.
وی افزود: در کل استان از ابتدای سال و به منظور تقویت ولتاژ برق و رفع ضعف برق‌ها ، ۱۸۰۲۵ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های برق استان افزوده شده که این موضوع با احداث ۱۲۷ پست هوایی اجرایی شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰ مشترک جدید به مشترکین توزیع برق گیلان افزوده شده است.
وی تاکید کرد: با همراهی مردم شریف استان و برنامه ریزی‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی انجام شده تاکنون حتی یک دقیقه خاموشی نوبتی در استان گیلان اعمال نشده است و این درحالی است که تا قبل از سال ۱۴۰۱ ، جداول خاموشی نوبتی اعمال و حتی برای برخی مناطق طی سه نوبت در روز اجراء می شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان از مشوق محور بودن طرح‌های مدیریت مصرف برق همچون سال گذشته خبر داد و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکین صنعتی و مصارف سنگین، همکاری و برقراری تفاهم‌نامه با مشترکین کشاورزی، پایش دقیق مصرف برق ادارات بهمراه کنترل پذیر نمودن مصرف آنان از راه دور با نصب محدود کننده‌های مصرف، تبلیغات گسترده در حوزه مشوق‌های مدیریت مصرف برق مشترکین خانگی و… را از جمله فعالیت های اینشرکت برای گذر موفق از پیک بار تابستان یاد کرد.
مهدیزاده از تخصیص پاداش ۲۰ برابری به مشترکین در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد و افزود: قیمت تقریبی هر کیلوات ساعت برق برابر ۱۰۰ تومان می‌باشد که در صورت رعایت الگو و کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ازای هر یک کیلوات ساعت ۲۰۰۰ تومان تخفیف و پاداش تعلق خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: توزیع برق گیلان در حال حاضر قریب به یک میلیون و ۶۱۲ هزار مشترک در کل استان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.