کد خبر : 20193
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در دیدار با فرماندار رشت:

لزوم تخصیص زمین احداث پست 63 كیلو ولت خشكبیجار

لزوم تخصیص زمین احداث پست 63 كیلو ولت خشكبیجار
فرمانداری رشت جهت رفع موانع اجرایی پروژه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها همواره و همیشه آماده بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به همراه تعدادی از معاونین و مدیران، با فرماندار شهرستان رشت در فرمانداری رشت در راستای تعامل و همکاری بیشتر جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها و رفع موانع دیدار کرد.
محمود دشت بزرگ گفت:شرکت برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از اوج بار سال 1403، پروژه‌های مهمی را در  دستور کار دارد که با توجه به تجربیات این جانب در استان خوزستان،مساعدت، همکاری و حضور میدانی مسئولان استانی از جمله فرماندار شهرستان رشت به دلیل نقش مهم و حساسی که در راستای رفع موانع موجود و سرعت بخشیدن در اجرای پروژه‌ها دارند،بسیار مفید و مهم می‌باشد.
وی افزود:پروژه‌های پست 230 کیلوولت غرب رشت،پست سنگر و خشکبیجار از جمله این پروژه‌های مهم و حساس بوده که همدلی و مساعدت فرمانداری را بیش از پیش می‌طلبد و اعتقاد راسخ داریم که همکاری مسئولان در اجرای پروژه ها، نقش بسزایی در به ثمر نشستن آنها دارد. در واقع اجرای موفق هر پروژه ای محصول کار تیمی،مساعدت،مشارکت و همدلی تمامی مسئولان است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:پروژه احداث پست فوق توزیع خشکبیجار با توجه به مطالبات به حق مردم منطقه،از پروژه‌های مهم و ضروری بوده که علی رغم رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد، به دلیل عدم امکان تامین زمین،تا کنون عملیات اجرایی آن میسر نشده و مساعدت و همکاری بیشتر مسئولان محلی و استانی نقش بسزایی در اجرای این پروژه مهم برای مردم منطقه دارد.
در این نشست عاشوری فرماندار شهرستان رشت ضمن قدردانی از عملکرد شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و تیم اجرایی در این دیدار،بیانگر کار جهادی و تلاش شبانه روزی این شرکت در اجرای پروژه‌ها و توسعه و آبادانی استان است که بنده به سهم خود از این عزم راسخ قدردانی می‌کنم.
وی افزود: فرمانداری رشت جهت رفع موانع اجرایی پروژه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها همواره و همیشه آماده بوده و از هیچ کمکی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و بطور حتم مشکل تامین زمین در شهر خشکبیجار برای احداث پست برق را بطور جدی پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.