کد خبر : 8359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

سرپرست فرمانداری رضوانشهر: مردم بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند

سرپرست فرمانداری رضوانشهر: مردم بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند
فعالان رسانه‌ ای در کنار مسوولان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بکوشند و برای تحقق مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی ها به کمک و یاری این قشر نیازمندیم.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری رضوانشهر با بیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: برای تحقق مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی ها، از ظرفیت خبرنگاران و رسانه ها استفاده خواهم کرد.
سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا،گوش شنوا، دیده بان و زبان گویای نظام هستند، افزود: از نقد منصفانه در راستای برطرف کردن مشکلات مردم استقبال خواهم کرد.
وی افزود: آنچه رسانه‌ها را به عنوان یک مجموعه فاخر معرفی می‌کند، بیان مسائل به صورت بی‌طرفانه و منصفانه است،بنابراین خبر و تحلیل منصفانه، ضمن آنکه مورد توجه مسئولان قرار می گیرد قطعا تاثیر گذار نیز خواهد بود.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر خطاب به خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات در این شهرستان مبنی بر پیگیری مطالبات مردمی گفت: مردم،بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند، لذا از آنجایی که رسانه‌ها، رابط مسئولین و مردم می‌باشند نسبت به رفع مشکلات مردمی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه مدیران غیرپاسخگو در دولت سیزدهم جایگاهی ندارند، گفت: فعالان رسانه‌‌ای در کنار مسوولان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بکوشند و برای تحقق مطالبات مردمی و جبران عقب ماندگی ها به کمک و یاری این قشر نیازمندیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.