کد خبر : 7623
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

️نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اهدای۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی رشت به پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی پیوست

️نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اهدای۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی رشت به پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی پیوست
پس از دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با آیت الله فلاحتی؛ایشان به پویش اهدا کتاب پیوستند.

به گزارش پویشگران گیل:
پس از دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با آیت الله فلاحتی،نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی رشت به پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی پیوست.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اهدای 500 جلد انواع کتاب در موضوعات متنوع به کتابخانه مرکزی رشت به پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی پیوست.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در مراسم اهدای منابع شخصی نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سفر اخیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به استان و دیدار وی با آیت الله فلاحتی به توصیه های موکد وی به دعوت از عموم مردم برای اهدای کتاب های خوانده شده خود به کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد.
یاسر تقوی به اقدام ارزشمند نماینده ولی فقیه در گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه پویش اهدای کتاب در گیلان از سالهای گذشته با شعار اهدای کتاب، اهدای دانایی در حال برگزاری است، مسئولین، مردم و چهره های فرهنگی را برای پیوستن به این پویش بزرگ فرهنگی دعوت کرد.
تقوی با بیان اینکه فرهنگ دینی و اسلامی ما برگرفته از قرآن به عنوان هدیه آسمانی است،اظهار داشت:این مهم نشان می‌دهد که اولین اهداکننده کتاب، حق تعالی بوده است گفت: اقدام نماینده ولی فقیه در گیلان در راستای پویش “اهدای کتاب،اهدای دانایی” صورت گرفت.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین افزود: امیدواریم این رویه مبارک از سوی مردم و مسئولان امر مورد توجه قرار گیرد و ما شاهد توجه ببشتری از سوی مردم عزیز نسبت به امر اهدای کتاب باشیم تا همه از ثمرات و برکات این اقدام بهره‌مند شوند.
گفتنی است 500 جلد کتاب اهدایی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در موضوعات مختلفی چون مذهبی، علوم اجتماعی، سیاسی، ادبیات، ورزشی، صنعت و کشاورزی است که برای تامین بخشی از نیاز کتابخانه مرکزی رشت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
کتابخانه مرکزی رشت به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور گنجایش 250 هزار جلد کتاب در موضوعات و عناوین مختلف را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.