کد خبر : 24692
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به‌همت کانون پرورش فکری استان گیلان؛

اعلام فراخوان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم»

اعلام فراخوان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم»
نو‌آوری،نگاه نو و خلاقانه برای به تصویر‌کشیدن فضای هم‌دلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در قالب هنر عکاسی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، فراخوان مسابقه عکاسی«نقش من در آینده کشورم» را منتشر‌ نمود.
فراخوان این مسابقه عکاسی استانی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به‌منظور فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در شایسته‌گزینی و رقم‌زدن آینده‌ ایران اسلامی طرح‌ریزی و فراخوان‌ شد.
هم‌چنین،نو‌آوری،نگاه نو و خلاقانه برای به تصویر‌کشیدن فضای هم‌دلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در قالب هنر عکاسی،از دیگر اهداف انتشار فراخوان «نقش من در آینده‌کشورم» به‌شمار‌ می‌رود.
این درحالی است که گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان‌ محسوب‌ می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت حضور خود، خانواده و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ‌ رأی،در این مسابقه عکاسی شرکت‌ کنند.
بر اساس این فراخوان استانی، مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تعیین‌شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال 5 عکس خلاقانه از این حضور حماسی، آثار را به همراه مشخصات فردی شامل: نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی محل سکونت، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۲۳۶۴۸۷۵ برای مرکز آفرینش‌های هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌ کنند.
به ۱۰ نفر از صاحبان آثار برگزیده به قید قرعه لوح‌سپاس و جایزه تعلق‌‌ گرفته و عکس‌های برتر در نگارخانه «آفرینش» اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام،کوچه نظام‌پزشکی، در معرض دید عموم قرار‌ می‌گیرد.
منبع:روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.