کد خبر : 12975
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

معصومه نیک‌کار

سرپرست فرمانداری رشت: توقفی در خدمت به مردم برای دولت سیزدهم وجود ندارد

سرپرست فرمانداری رشت: توقفی در خدمت به مردم برای دولت سیزدهم وجود ندارد
در هفته دولت امسال تعداد ۲۴۸ پروژه با اعتبار ۲۳۰۵ میلیارد تومانی در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۲۲۲ پروژه دولتی و ۲۶ طرح بخش خصوصی هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری رشت حضور در بین مردم را راهبرد دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: توقفی در خدمت به مردم برای این دولت وجود ندارد.
کیا عاشوری در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی خوراک آماده دام و طیور در شهرک صنعتی رشت اظهار کرد: صداقت، مسئله محوری و تلاش شبانه روزی از ویژگی دولت سیزدهم است.
سرپرست فرمانداری رشت حضور در بین مردم را راهبرد دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: توقفی در خدمت به مردم برای این دولت وجود ندارد.
وی با بیان اینکه این هفته به نام ۲ شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر مزین شده و با تاکید بر الگوگیری از این شهدا اضافه کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۲۴۸ پروژه با اعتبار ۲۳۰۵ میلیارد تومانی در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۲۲۲ پروژه دولتی و ۲۶ طرح بخش خصوصی هستند.
عاشوری با اشاره به اینکه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت ۱۳۵۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که ۱۰۶۲ اشتغال موقت و ۲۸۹ اشتغال دائم است، گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاح شده امسال، ۲۲۲ پروژه با هزینه کرد ۱,۳۱۹ میلیارد تومان متعلق به بخش دولتی و ۲۶ طرح با اعتبار ۹۸۶ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را عهده دار شد تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا کند، تصریح کرد: به عنوان یک مدیر تراز انقلابی این مسئولیت امانتی است که باید این فرصت را برای خدمت صادقانه به مردم غنیمت بدانیم، مردم ایران بهترین ملت دنیا هستند.
گفتنی است، یک واحد تولیدی خوراک آماده دام و طیور با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن و اشتغالزایی ۳۵ نفر و زیربنای به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در طبقات با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.