کد خبر : 11393
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت
با گرم شدن هوا، بوی نامطبوع رودخانه‌های رشت موجب گلایه شهروندان شده است اما متاسفانه به واسطه وجود مدخل‌های فاضلاب به رودخانه‌ها همچنان شاهد وضعیت نامطلوب رودخانه‌های شهر هستیم.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعداد پارک بانوان در رشت با نسبت جمعیتی آنان همخوانی ندارد و از این رو به دنبال ایجاد پارک جدید بانوان در رشت هستیم.
محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در نود و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز اظهار کرد: طی چند روز اخیر خبر حمله تروریستی ناجوانمردانه به شاهچراغ و به شهادت رسیدن و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان در این اقدام مذبوحانه موجب حزن و اندوه شد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی شیراز افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نمی دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه ای از رشادت های جوانان این آب و خاک است.
– مسجد محور شدن اقدامات شهرداری
کارگرنیا با گرامی داشت سی ام مرداد مصادف با روز جهانی مسجد بیان کرد: معتقدم می توانیم از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات استفاده شود و در گذشته قرار بود با راه اندازی سرای محلات و هدف گذاری های انجام شده ، ارتباط بیشتری با مناطق و محلات مختلف رشت وجود داشته باشد اما این گونه نشد و در حال حاضر به واسطه اینکه هزینه ای مجدد به شهرداری تحمیل نشود می توانیم از ظرفیت مساجد سطح شهر برای این منظور استفاده و اقدامات شهرداری رشت را مسجد محور کنیم.
وی با اشاره به اینکه تنها پارک بانوان در سطح شهر در منظریه واقع است، افزود: تعداد پارک بانوان رشت بر اساس جمعیت بانوان شهر تناسب ندارد و طی ادوار گذشته بانوان شهر رشت بارها درخواست های خود را بابت افزایش تعداد پارک بانوان مطرح کردند، اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ایجاد پارک جدید بانوان در رشت اشاره کرد و گفت: یقینا این اقدام موجب رضایتمندی بانوان گرانقدر می‌شود.
– افزایش کیفیت آسفالت رشت
عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به عنوان نماینده شورا در موکب خدام العتره شهرداری رشت خدمت می‌کنم،اظهار کرد: موکب خدام شهرداری رشت چند سالی است که در ایام اربعین در سرزمین مقدس کربلا مشغول به خدمت می شود و به حول الهی همه از خدمات این موکب رضایتمندی دارند و این مایه خوشحالی است.
هادی رمضانی با بیان اینکه پرسنل شهرداری رشت مخلصانه و با عشق به اهل بیت(ع) در ایام اربعین مشغول به خدمت هستند افزود: یکسری مشکلاتی وجود دارد که در نشستی که اخیرا در گلزار شهدا و با استعانت از شهدا برای توفیق در خدمت رسانی برگزار شد، متوجه شدیم متاسفانه برخی از سازمان ها هنوز نتوانسته اند کاملا به تعهدات خود در این باره اقدام کنند و انتظار داریم با ورود شهردار رشت کمبودها برطرف شود.
وی با تاکید به اینکه خیلی‌ها برای قطع مسیر عشق و ارادت به اهل بیت(ع) در جهان مشغول هستند، بیان کرد: عشق به حسین(ع) هیچ گاه در قلب عاشقانش فروکش نمی‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت آسفالت رشت تصریح کرد: شهرداری با تمام توانش مشغول به خدمات رسانی است و انتظار می رود با بالا بردن کیفیت آسفالت‌ها، اجازه ندهیم شک و شبهه برای شهروندان در این باره ایجاد شود و باید ما بین پیمانکاران حوزه آسفالت هماهنگی بیشتری انجام شود.
رمضانی به وضعیت خیابان شیک رشت اشاره کرد و گفت: گویا پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده است و انتظار می‌رود این مهم با سرعت بیشتری اجرایی و رضایت کسبه جلب شود.
– گلایه شهروندان از بوی نامطبوع رودخانه های رشت
یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت دائما پیگیر رفع مشکلات شهر هستند، اظهار کرد: دفنگاه سراوان و تالاب عینک رشت از جمله پروژه‌هایی است که طی چند ماهه اخیر اتفاقات خوبی توسط شهرداری در آن رقم خورده است.
حسن کریمی کرنق با ابراز تاسف از وضعیت رودخانه های رشت افزود:با گرم شدن هوا، بوی نامطبوع رودخانه‌های رشت موجب گلایه شهروندان شده است اما متاسفانه به واسطه وجود مدخل‌های فاضلاب به رودخانه‌ها همچنان شاهد وضعیت نامطلوب رودخانه‌های شهر هستیم.
وی با تاکید به اینکه رفع مشکل رودخانه‌های رشت نیازمند حمایت و همراهی دیگر دستگاه های متولی است بیان کرد : انتظار داریم با ورود دستگاه‌های مربوطه و حمایت دولت این مشکل برای همیشه برطرف شود.
عضو شورای شهر رشت به شیوه نامه زمین های نسقی اشاره کرد و گفت: متاسفانه به واسطه ابطال این شیوه نامه مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی همچنان پابرجاست و از بزرگان شهر انتظار ورود جدی به این مهم و رفع مشکلات شهروندان را داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.