کد خبر : 11400
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

تشکیل چهارمین جلسه ی دوره ی دهم اتاق بازرگانی استان گیلان

تشکیل چهارمین جلسه ی دوره ی دهم اتاق بازرگانی استان گیلان
با نشست‌های صورت گرفته در اتاق ایران مقدمات واگذاری سرای تجاری ایرانیان به اتاق ایران تشکیل و به زودی تعیین و تکلیف خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان چهارمین جلسه دوره دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی گیلان در سالن جلسات این اتاق به ریاست قاسم رضائیان رئیس و با حضور اعضا برگزار شد.
رضائیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی گیلان در این جلسه ضمن گزارشی از تشکیل کمیسیون‌های کشاورزی،توسعه صادرات غیرنفتی،صنایع، گردشگری و صنایع دستی اتاق گفت:ضمن فعالسازی کمیسیون‌ها از روسای کمیسیون‌های می خواهم تا مطالبات فعالین حوزه خود را با جدیت پیگیری نمایند.
در ادامه جلسه وی با اشاره به گزارشی از آخرین وضعیت ساختمان جدید اتاق اظهار داشت:با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و تامین اعتبار از اتاق ایران امیدواریم هر چه زودتر طبق جدول زمان بندی بتوانیم ساختمان جدید را به بهره برداری برسانیم.
رئیس اتاق گیلان از روند واگذاری سرای تجاری ایرانیان در روسیه پرداخت و اظهار نمود:با نشست‌های صورت گرفته در اتاق ایران مقدمات واگذاری سرای تجاری ایرانیان به اتاق ایران تشکیل و به زودی تعیین و تکلیف خواهد شد.
در پایان جلسه هر یک از اعضای محترم هیات نمایندگان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص موارد عنوان شده بیان نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.