کد خبر : 1487
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

توزیع ۳۱ هزار تن انواع کود شیمیایی در گیلان مشکلی در تأمین نهاده‌های کشاورزی وجود ندارد

توزیع ۳۱ هزار تن انواع کود شیمیایی در گیلان مشکلی در تأمین نهاده‌های کشاورزی وجود ندارد
کودشیمیایی و نهاده‌های کشاورزی به اندازه کافی در کارگزاری‌ها و انبارهای روستایی موجود است و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از توزیع 31 هزار تن انواع کود شیمیایی در استان خبر داد و گفت: مشکلی در تأمین نهاده‌های کشاورزی در گیلان وجود ندارد.
حسن همتی در گفتگو با بخش خبر شبکه باران، اظهار کرد: تأمین نهاده‌های کشاورزی در اولویت قرار دارد.
وی از توزیع 31 هزار تن انواع کودشیمیایی در گیلان خبر داد و افزود: این میزان نهاده و کود شیمیایی از طریق کارگزاری‌ها در شهرستان‌ها به کشاورزان داده می‌شود.
همتی با بیان اینکه قرارگیری برنج در سبد کالای استراتژیک قیمت نهاده‌های کشاورزی را کاهش داد، گفت: خارج شدن برنج از سبد کالاهای استراتژیک، در قیمت کود شیمیایی و نهاده‌های کشاورزی تأثیر مستقیم گذاشته بود که با قرارگیری مجدد این محصول در سبد کالاهای اساسی و استراتژیک، منجر به کاهش قیمت نهاده‌ها شد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه در تأمین کود شیمیایی هیچ مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: کودشیمیایی و نهاده‌های کشاورزی به اندازه کافی در کارگزاری‌ها و انبارهای روستایی موجود است و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.
وی، مشکل اینترنت را دلیل بر کندی عملکرد سامانه ارائه خدمات کود شیمیایی دانست و افزود: مشکلات اینترنتی در بسیاری از روستاهای گیلان سبب شده تا روند خدمات رسانی در مراکز خدمات جهادکشاورزی کُند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.