کد خبر : 8058
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

بیشترین میزان ورود مسافر به گیلان با بیش از ۹۳ هزار خودرو ثبت شد

بیشترین میزان ورود مسافر به گیلان با بیش از ۹۳ هزار خودرو ثبت شد
بیشترین میزان خروجی هم از طریق محور چابکسر به رامسر با ۱۱۷ هزار و ۶۳۹ خودرو بوده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ هزار و ۷۸۸ خودرو وارد گیلان شد که این آمار بیشترین ورودی به استان ازابتدای طرح نوروزی ( بیست و پنجم اسفندماه) تا کنون بوده است.
فریبرز مرادی افزود: این میزان ورودی نسبت به روز مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش را نشان می دهد؛ ضمن اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ هزار و ۴۰ خودرو نیز از استان خارج شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: همچنین از زمان آغاز طرح نوروزی بیست و پنجم اسفندماه گذشته تا پایان وقت اول فروردین ماه ۴۵۸جاری ، هزار و ۲۷۳ خودرو وارد گیلان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را نشان می دهد .
مرادی اظهار داشت: بیشترین میزان ورودی طی این مدت( بیست و پنجم اسفندماه گذشته تا پایان وقت اول فروردین ماه) از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۲۵۰ هزار و ۵۹۶ خودرو و پس از آن محور رامسر- چابکسر با ۱۳۲ هزار و ۱۴ خودرو بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: بیشترین میزان خروجی هم از طریق محور چابکسر به رامسر با ۱۱۷ هزار و ۶۳۹ خودرو بوده است.
وی اظهار داشت: براساس آمار؛طی این مدت (از آغاز طرح نوروزی تا کنون) بیشترین ماندگاری خودروها در کشور در گیلان اتفاق افتاده است.
مرادی تصریح کرد: با توجه به بازگشت تعدادی ازمسافران در موج اول ورود خودورها به استان از گردشگران ومسافران خواست تا بازگشت به شهرشان را مدیریت کنند و آن را به اخرین ساعات روز تعطیل موکول نکنند تا گرفتار ترافیک های جاده ای نشوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.