کد خبر : 14672
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

معصومه نیک‌کار

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر: فضیلت خانواده‌ها معزز شاهد نشات گرفته از کرامت شهدا نزد خداوند است

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر: فضیلت خانواده‌ها معزز شاهد نشات گرفته از کرامت شهدا نزد خداوند است
شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند.امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل را رقم زدند.

به گزارش پویشگران گیل :
به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در اقدامی مشترک دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر،مهندس حاتم مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، محمدخانی فرمانده بسیج کارگری سیمان خزر، اصغری روابط عمومی بانک صادرات، اصغرپور روابط عمومی سیمان خزر، از نزدیک با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.
دکتر جمال امیدی مدیرعامل سیمان خزر در این دیدار گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و فضیلت خانواده‌های معظم و معزز شاهد نشات گرفته از کرامت شهدا نزد خداوند است.
وی همچنین در این دیدار از چاپ و توزیع قرآن کریم با زمینه نام و یادبود شهدای کارگری شرکت جهت شادی روح شهدای کارگری سیمان خزر خبر داد و عزت، آبرو و اقتدار امروز کشور ایران را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر دانست و افزود:شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند.امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل را رقم زدند.
وی ادامه این دیدار افزود:هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش  خالصانه گذشتند،کاری ارزشمند و با عبادت است.
مهندس حاتم مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان در این دیدار گفت:شهدا  یکسری خصلت‌ها و ویژگی‌هایی داشتند که خداوند آنها را انتخاب کرده و امروز ما از زحمات و برکات آنان برخوردار بوده و خدمت به خانواده شهدا از وظایف هر ایرانی می‌باشد.
در پایان این دیداربا قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید محمود زره‌پوش را گرامی داشتند و به رسم یادبود قرآن منقوش به تمثال شهید زره‌پوش و همکاران شهیدش در سیمان خزر از طرف مدیرعامل سیمان خزر به همسر و فرزند شهید اهداء گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.