کد خبر : 3695
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۵

مسئول کمیته کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر گیلان: دستاوردهای انقلاب با خلاقیت برای کودکان و نوجوانان تبیین شود

مسئول کمیته کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر گیلان: دستاوردهای انقلاب با خلاقیت برای کودکان و نوجوانان تبیین شود
کانون به عنوان مجموعه فعال در عرصه کودک و نوجوان برای نیل به اهداف، گام‌های مؤثری برداشته‌است.

به گزارش پویشگران گیل:
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان بر لزوم بهره گیری از خلاقیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان تأکید کرد.
سیدجلیل میرعظیمی در نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهره‌گیری از ابزار هنر در بازنمایی دست‌آوردهای این نظام مردمی برای نسل کودک و نوجوان، نقشی اساسی دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با اشاره به دسترسی آسان به داده‌ها و رسانه‌ها اظهار کرد: بایدهای جهاد تبیین روشن است و آن‌چه تدبیر بیش‌تری طلب‌می‌کند، چگونگی ارائه آموزه‌هاست.
مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر گیلان در ادامه به اهمیت فرهنگ‌سازی، به ویژه در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و افزود: فرداهای ایران اسلامی بر بنیان‌های فکری و با تکیه بر توان‌مندی‌های آنان شکل‌می‌گیرد.
وی به جنگ ترکیبی اخیر دشمن و شیوه‌های نوین کینه‌ورزی و ورود دشمنان به عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: لازم است با پرهیز از حرکت‌های کلیشه‌ای و در سایه خلاقیت ورزی به تبیین دست‌آوردهای انقلاب و تشریح روند دشمنی معاندان با نظام بپردازیم.
میر عظیمی بر همین اساس نیز دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای برنامه‌ریزی و بصیرت‌افزایی دانست و با ضروری قلمداد کردن هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم نهاد فعال در عرصه فرهنگ افزود: کانون به عنوان مجموعه فعال در عرصه کودک و نوجوان برای نیل به اهداف، گام‌های مؤثری برداشته‌ است.
وی در ادامه این نشست به مهم‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های مشترک و ارائه فعالیت به کودکان و نوجوانان دستگاه‌های اجرایی آمادگی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.