کد خبر : 23810
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

استاندار گیلان در همایش شکوه انتخابات:

انتخابات مظهر عزم و اراده ملت بزرگ ایران است

انتخابات مظهر عزم و اراده ملت بزرگ ایران است
عباسی:: به یقین انتخابات ۱۱ اسفند نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این مسیر هیچکس حق ندارد ناامیدی و دلسردی را در جامعه رواج دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدلله عباسی در همایش شکوه انتخابات شهرستان املش با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به منزله قدرت و قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد:حضور مردم در انتخابات برای کشور قدرت و امنیت می‌آورد.

وی با اشاره به برنامه استکبار برای القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن همواره تلاش می کند با تبلیغات گسترده و القای ناکارآمدی نظام اسلامی ،شرکت در انتخابات را بی تأثیر جلوه دهد تا مردم انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات را نداشته باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تلاش برای حضور پرشور مردم انخابات پیش‌رو بیان کرد: به یقین انتخابات ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این زمینه هیچکس حق ندارد ناامیدی و دلسردی را در جامعه رواج دهد.

عباسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فراهم آوردی شرایط انتخاباتی باشکوه در کشور گفت: چهار خصوصیت مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید به انجام برسد.

وی دو کلمه‌ جمهوری و اسلامی را وابسته به انتخابات دانست و بیان کرد: اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج و‌ به این دلیل است که امام راحل(ره) انتخابات را نماد بارز مردم سالاری دینی می‌دانستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همگان را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند، تصریح کرد: همه کسانی که در جامعه مخاطب دارند از جمله علمای اعلام، استادان دانشگاه و حوزه، صداوسیما و مطبوعات را به دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات فراخواندند.

عباسی با بیان اینکه مردم پس از ۴۵ سال همچنان پای انقلاب اسلامی ایستادند، گفت: مردم،جمهوری اسلامی را با بیش از ۹۸ درصد آرا انتخاب کردند و پای جمهوریت و اسلامیت نظام بعد از ۴۵ سال همچنان ایستادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۵ سال بعد انقلاب هیچ انحرافی نداشتند، تصریح کرد:مردم پای همه آرمان ها و ارزش های انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده اند و تا کنون هم نقشه های دشمنان را نقشه بر آب کرده اند.

استاندار گیلان یکی از برکات جمهوری اسلامی را بازگشت استقلال به کشور دانست و بیان کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی عزت، استقلال و نفی خودباختگی و وابستگی، گفتمان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را ایجاد و رویکرد ضد استکباری را احیا کردیم.

عباسی با بیان اینکه مشکلاتی هم در حال حاضر در بخشهای عمرانی و اقتصادی وجود دارد، گفت: ما نباید سرنوشت خود را با این مشکلات گره بزنیم همانطور که تاکنون خسته و نا امید نشدیم در ادامه این مسیر هم باید مستحکم به پیش برویم و باحضور در صحنه های مختلف دشمن را به خاک ذلت بکشانیم.

وی ۲۲ بهمن باید روز نمایش حماسه مردم دانست و افزود: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

استاندار گیلان  با بیان اینکه مجلس قدرتمند نیاز به نماینده قدرتمند دارد، گفت: بنابراین باید با مشارکت حداکثری سرنوشت خود را بدست گیرید ضمن آنکه انتخابات یک فریضه الهی است.

عباسی با اشاره به پرداخت مطالبات چایکاران و کارخانجات چای در روزهای آینده بیان کرد: حق الزحمه دولت برای چایکاران در روزهای گذشته پرداخت و برای کارخانجات چای نیز در روزهای آتی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه قدر السهم کارخانجات هم به تدریج پرداخت خواهد شد،افزود: تاکید ما بر پرداخت این مطالبات تا پایان بهمن ماه است.

استاندار گیلان همچنین از کارخانجاتی که قدرالسهم خود را پرداخت نکرده اند نیز خواست:دین خود را ادا کرده و در این رابطه اقدام نمایند.

به گفته عباسی غالب کارخانه ها این قدرالسهم خود را پرداخت کرده اند و چایی که در دست کارخانجات است چای درجه بهاره نیست، بلکه پاییزه بوده و کیفیت متناسب با خود را هم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.