کد خبر : 6800
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۴

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: افزایش ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به گیلان

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: افزایش ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به گیلان
حجم بالای ورود خودروها به استان محورهای ارتباطی داخل استان را متاثر می‌کند که بر همین اساس ترافیک محور رشت- لنگرود پرحجم، حسن رود- زیبا کنار در محدوده منطقه آزاد نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۲۱۷ هزار خودرو به استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ورود این تعداد خودرو به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.
سرهنگ جاور صفاری اظهار داشت: از عصر چهارشنبه گذشته شاهد ترافیک پرحجم به استان بودیم به طوری که امسال خودروها ۱۵۱ درصد یعنی ۱۳۰ هزار خودرو بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته وارد استان شده اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک ورودی به استان روان است، افزود: حجم بالای ورود خودروها به استان محورهای ارتباطی داخل استان را متاثر می‌کند که بر همین اساس ترافیک محور رشت- لنگرود پرحجم، حسن رود- زیبا کنار در محدوده منطقه آزاد نیمه سنگین گزارش شده است.
سرهنگ صفاری به وقوع تصادفات طی ۴۸ ساعت گذشته در استان نیز اشاره و بیان کرد: متاسفانه طی مدت یاد شده در سوانح رانندگی در راه های استان پنج نفر کشته و ۲۶ نفر مصدوم شدند.
وی یادآور شد: شب گذشته در کیلومتر هشت محور سراوان- فومن یک مینی بوس با دو دستگاه پراید برخورد کرد که منجر به کشته شدن سه نفر و یک نفر مصدوم شد.
سرهنگ صفاری با بیان اینکه علت حادثه رانندگی در دست بررسی است، افزود: شتاب در رانندگی نقش بی بدیلی در این تصادف داشته است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رانندگان خواست تا با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی و خودداری از سبقت‌های غیر مجاز و توجه به جلو ترددی ایمن را در راه های استان برای خود و دیگران رقم بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.