کد خبر : 23707
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۰۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان:

سیره شهدا الگوی مناسبی برای خدمتگزاری است

سیره شهدا الگوی مناسبی برای خدمتگزاری است
رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری به خانواده محیط‌بان شهید در حفاظت محیط زیست گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

تابلوی پیام و تقریظ رهبر انقلاب اسلامی برای بزرگداشت شهدای محیط بان کشور که در هفته محیط زیست به خانواده شهید محیط‌بان دوران دفاع مقدس اهدا شده بود،طی مراسمی با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات حفاظت محیط زیست استان گیلان رونمایی شد.
هوشنگ نصیری محیط بان خوزستانی در دوران دفاع مقدس با تفنگ محیط بانی خود به جنگ رفت و به شهادت رسید و اولین شهید از جامعه محیط بانی بود که رهبر معظم انقلاب در نخستین نشست خانواده شهدای محیط زیست که در خوزستان برگزار شد،قرآنی که در یکی از صفحات آن تقریظ نوشته بودند را به خانواده این شهید اهدا کردند.
«بسم الله الرحمن الرحیم- به نشانه‌ی تکریم و احترام به شهدای عزیز محیط زیست،این کلام الله مجید به خانواده‌ی شهید هوشنگ نصیری اهداء میگردد.
سیّدعلی خامنه‌ای »
صفحه تقریظ مقام معظم رهبری در مراسمی با حضور حمزه عشوری، مدیرکل،معاونین ،روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها و فرمانده بسیج پایگاه امیرالمومنین(ع) اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در سالن امام رضا (ع) رونمایی شد.
در این مراسم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امنیت،استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر دانست و گفت: سیره شهدا الگوی مناسبی برای خدمتگزاری است و همه‌ی ما وظیفه داریم راه آن بزرگواران را ادامه دهیم و قدردان آنها باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.