کد خبر : 8085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۴

۱۶۸ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان کشور آماده شد

۱۶۸ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان کشور آماده شد
در مدارس درجه الف تخت و درجه ب تخت و تلویزیون وجود ندارد و در واحدهای آموزشی درجه سه نیز فقط موکت مهیا است.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۱۶۸ مدرسه در سطح استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان کشور در نظر گرفته شده‌ است.
سعید فلیحی اظهار داشت: این تعداد مدارس در قالب یکهزار و ۱۳۴ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی نوروزی در استان گیلان است.
وی با بیان اینکه مدارس گیلان برای اسکان شامل چهار درجه ویژه، الف، ب و درجه ج در نظر گرفته شده است، افزود: در مدارس ویژه تخت، فرش، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی وجود دارد.
رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: در مدارس درجه الف تخت و درجه ب تخت و تلویزیون وجود ندارد و در واحدهای آموزشی درجه سه نیز فقط موکت مهیا است.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد کرونای گیلان و دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش امسال پذیرش اسکان تنها مختص فرهنگیان است، افزود: همچنین به موجب رعایت پروتکل های بهداشتی فرهنگیانی که برای اسکان به مدارس استان مراجعه می کنند، حتما باید تمام افراد کارت واکسن ۲ دُز را داشته باشند.
فلیحی خاطر نشان کرد: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروریست تا مسافران فرهنگی برای اسکان در مدارس گیلان حتما در محل اقامت از ماسک استفاده کنند ضمن اینکه همراه داشتن ملحفه، پتو و بالش برای مسافران الزامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.